Gå til innhold

Akkurat nå så er jeg litt stolt av meg selv


emilie321

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er jeg stolt av meg selv. Kanskje jeg ikke burde være det, men er nå det for det. Måtte bare tørre å si det høyt.

For en uke siden innførte jeg igjen godtestopp og dagen etter sluttet jeg å røyke (var storrøyker) Sist helg var tøff, følelsene flommet over. Jeg som alltid har dempet følelsene med mat/godteri og da også røyket som en gal,  greide å la være. Jeg greide å holde meg unna både snop og røyk. 

Håper virkelig at dette ikke bare er et blaff, men at jeg nå kan greie å bryte disse destruktive mønstrene flere ganger. Kanskje dette er begynnelsen på noe nytt, håper det. 

Føler at jeg nå høster av de to siste årene med terapi. Plutselig har noe løsnet. Begynner å få trua på at jeg skal greie å legge bort røyken for godt.

Fikk bare så lyst til å dele dette :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

33 minutter siden, cilie skrev:

Fantastisk 👏👏👏 Keep up the good work!

Takk. 

Det er faktisk lettere for meg å ha godtestopp enn å bare spise litt på lørdagen. Hvis jeg har veldig lyst på snop, så kan jeg bare glede meg til påsken, da skal jeg få lov til å spise snop igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mëmëso skrev:

Gratulerer! Jeg er veldig imponert over at du får til begge deler samtidig. :)

Takk :)

Har bare holdt på en uke da, men det går bra selv om jeg savner røyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Soletti skrev:

Jeg heier på deg, du er knallgod. Jeg skulle ønske jeg klarte å finne den styrken du har. 

Takk :)

Angående røyken, der har jeg i lang tid gjort små forandringer, for å bryte noen mønstre. Som f.eks ikke røyke rett etter maten, men gjøre noe annet først.

Må tilstå at jeg bruker nikotintyggis, uten den hadde jeg ikke greid det.

Har nok også blitt bedre psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...