Gjest LDG Skrevet 17. september 2000 Skrevet 17. september 2000 Vet at de finnes i 2 mg ,5 mg og...? Åssen farge er de forskjellige ? 0 Siter
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 17. september 2000 Skrevet 17. september 2000 I Norge finnes Valium kun i 5 mg tabletter. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter
Vips Skrevet 17. september 2000 Skrevet 17. september 2000 Hei! Valium finnes _nå_ bare i 5 mg, men i en gammel Felleskatalog jeg har liggende finner jeg at det _har vært_ i 2 og 5 mg utgave. Og her er det angitt at 5 mg tbl. er tilsatt fargestoff (E172). Vival finnes derimot i både 2 og 5 mg tbl. Hvor 5 mg tabletten har vært rosa, 2 mg hvit. (Vival er et synonympreparat med Valium.) mvh 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 17. september 2000 Skrevet 17. september 2000 I Norge finnes Valium kun i 5 mg tabletter. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 5mg Valium er gulaktige. 0 Siter
Gjest LDG Skrevet 17. september 2000 Skrevet 17. september 2000 5mg Valium er gulaktige. Men de som jeg skal ta når jeg går til tannlegen lyseblå...hvor sterke er de ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.