Gå til innhold

Hva tenker du om sjamaner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
7 timer siden, Gargamel skrev:

Turnéen kalles "the princess and the shaman", så ja.

Det er ikke bare de kongelige som bør være forsiktige med å bruke tittelen.

En professor i litteratur bør helst la være å signere som professor hvis hun skriver innlegg mot vaksiner for eksempel. Enda mer forsiktig hvis hun bruker tittelen til å tjene penger på humbug. Det ville ikke blitt godt mottatt. 

Det burde de ikke kallt turneen.  Det heter å utnytte prinsessetittelen.  Noe jeg er imot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så mange driver helt uærlig i dag tror jeg. Man ønsker kanskje å formalisere det hele via offentlig lys. På den annen side hva vet man egentlig om alt under sekkebetegnelsen " det alternative" og alle de religiøse menigheter og sekter som lever. Søkende mennesker som " ikke passer inn ellers". 

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rich Vera på Visjon Norge i kveld: 

Du som holder på å miste familien på grunn av en økonomisk situasjon: Gi 50 000,- til Visjon Norge. Så vil gud snu rundt på situasjonen innen 30 dager, slik at du vil ikke mister familien og forretningen. 

 

Anonymkode: c3b77...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt utvilsomt for lite og for dårlig kontroll med så mange sorter virksomhet i dag tror jeg. Men man mangler jo ressurser til alt så da kan det jo ikke bli annerledes.Men akkurat dette er vel ikke virksomhet som er tenkt drevet her i Norge. 

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rich Vera på Visjon Norge i kveld: 

Du som holder på å miste familien på grunn av en økonomisk situasjon: Gi 50 000,- til Visjon Norge. Så vil gud snu rundt på situasjonen innen 30 dager, slik at du vil ikke mister familien og forretningen. 

 

Anonymkode: c3b77...3d4

om det er riktig er det helt. hårreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 10.48, Nicklusheletida skrev:

Det negative i mine øyne er at sjaman = sjarlatan. 

 

På 14.5.2019 den 14.51, Xtra skrev:

Spørsmålet er vel om de virkelig tror på det selv, slik jeg tror Märtha gjør. Denne "sjamanen" vet jeg lite om, men jeg aner ugler i mosen når jeg hører om turneer med dyre billetter og betalt "healing".

Enig med dere begge. Jeg er svært skeptisk til hans virke - han er en lurendreier. 

Men: Prinsessen stråler og ser fantstisk glad ut. Jeg synes det er hyggelig at hun har kjæreste, og jeg håper for hennes del hun fortsetter å ha det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 minutt siden, morsan skrev:

 

Enig med dere begge. Jeg er svært skeptisk til hans virke - han er en lurendreier. 

Men: Prinsessen stråler og ser fantstisk glad ut. Jeg synes det er hyggelig at hun har kjæreste, og jeg håper for hennes del hun fortsetter å ha det bra. 

Han er en lurendreier ja og jeg synes ikke det er noe hyggelig at hun har fått akkurat han som kjæreste. Tvert i mot er det bekymringsfult fordi jeg er ganske sikker på at hun blir lurt. Han er interessert i tittelen hennes for å bli mer kjent og tjene mer penger. Jeg tror han er en utspekulert type som gjør hva som helst for å tjene penger og at han ikke er det minste interessert i henne. 

Bare navnet på sirkuset (sjamanen og prinsessen) de reiser rundt med, sier jo en hel del. Hvem fant på at showet skulle hete det? Helt sikkert han. 

Om det var jeg som hadde en så naiv datter, ville jeg blitt bekymret for datteren min. Det tipper jeg de er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Han er en lurendreier ja og jeg synes ikke det er noe hyggelig at hun har fått akkurat han som kjæreste. Tvert i mot er det bekymringsfult fordi jeg er ganske sikker på at hun blir lurt. Han er interessert i tittelen hennes for å bli mer kjent og tjene mer penger. Jeg tror han er en utspekulert type som gjør hva som helst for å tjene penger og at han ikke er det minste interessert i henne. 

Bare navnet på sirkuset (sjamanen og prinsessen) de reiser rundt med, sier jo en hel del. Hvem fant på at showet skulle hete det? Helt sikkert han. 

Om det var jeg som hadde en så naiv datter, ville jeg blitt bekymret for datteren min. Det tipper jeg de er også.

Ja, jeg har tenkt i de baner jeg også – prøvde bare å pakke det inn i et lønnlig håp om at hun fortsetter å være lykkelig. Ideelt sett burde de bare ha vært kjærester eller bare vært businesspartnerne. Ikke både og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Märtha stakkars, er vel så naiv at hun ikke ser at hun blir brukt av denne homofile amerikaner. 

Det kommer vel en dag hvor hun våkner opp. Lite hyggelig at kongehuset skal assosieres med sjamanisme, engler, synskhet, woodo og annen overtro. Skremmende at så mange nordmenn hyller Märtha og Dure. Har inntrykk av at de ler av oss i andre land. 

Anonymkode: b67b7...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Märtha stakkars, er vel så naiv at hun ikke ser at hun blir brukt av denne homofile amerikaner. 

Det kommer vel en dag hvor hun våkner opp. Lite hyggelig at kongehuset skal assosieres med sjamanisme, engler, synskhet, woodo og annen overtro. Skremmende at så mange nordmenn hyller Märtha og Dure. Har inntrykk av at de ler av oss i andre land. 

Anonymkode: b67b7...cfa

Jeg tror ikke at de ler av oss i andre land.  Hvorfor skulle de le av meg pga. engle-sjaman prinsesse?  Jeg tror heller ikke at prinsesse Martha er så naiv at hun lar seg bruke.  Om mannen er homofil, bilfil eller andre filer er ikke andres sak.  Det som er vår sak er den kommersielle bruken av prinsessetittelen og den synes jeg ikke noe om.  Prinsessen kan våse om engler, sjamaner, sensitivitet osv. for min del, men ikke som prinsesse.  Det var lenge før sjamanen som hun fant englefjær i veska si.

Kongehuset må sette en stopper for dette tullet i prinsessens navn.  Jeg er sikker på at hun vet godt hva hun gjør.

Anonymkode: 9895a...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke at de ler av oss i andre land.  Hvorfor skulle de le av meg pga. engle-sjaman prinsesse?  Jeg tror heller ikke at prinsesse Martha er så naiv at hun lar seg bruke.  Om mannen er homofil, bilfil eller andre filer er ikke andres sak.  Det som er vår sak er den kommersielle bruken av prinsessetittelen og den synes jeg ikke noe om.  Prinsessen kan våse om engler, sjamaner, sensitivitet osv. for min del, men ikke som prinsesse.  Det var lenge før sjamanen som hun fant englefjær i veska si.

Kongehuset må sette en stopper for dette tullet i prinsessens navn.  Jeg er sikker på at hun vet godt hva hun gjør.

Hadde hun visst det hadde hun ikke gjort det hun gjør. Nei, det virker ikke som hun er den skarpeste kniven i skuffen.

Anonymkode: b67b7...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun visst det hadde hun ikke gjort det hun gjør. Nei, det virker ikke som hun er den skarpeste kniven i skuffen.

Anonymkode: b67b7...cfa

Det gjelder sjamanen også.  Det er ingen grunn til å tro at han er mer oppegående enn hun.  De er like skrullete begge to med alle åndene og englene.

Anonymkode: 9895a...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke at de ler av oss i andre land.  Hvorfor skulle de le av meg pga. engle-sjaman prinsesse?  Jeg tror heller ikke at prinsesse Martha er så naiv at hun lar seg bruke.  Om mannen er homofil, bilfil eller andre filer er ikke andres sak.  Det som er vår sak er den kommersielle bruken av prinsessetittelen og den synes jeg ikke noe om.  Prinsessen kan våse om engler, sjamaner, sensitivitet osv. for min del, men ikke som prinsesse.  Det var lenge før sjamanen som hun fant englefjær i veska si.

Kongehuset må sette en stopper for dette tullet i prinsessens navn.  Jeg er sikker på at hun vet godt hva hun gjør.

Anonymkode: 9895a...12d

Det er sant. Og hun ble interessert i dette med engler lenge før sjarmanen. Så hun er ganske lik han. 

Jeg tror heller ikke at Martha er noe naiv type. Hun virker til å vite hva hun vil og gjør.  Om fyren hennes er bi eller hva som helst så har det ingenting med saken å gjøre. Enig der. 

Jeg synes at Martha må få velge kjærligheten og livet sitt selv. Men som prinsesse så har ikke den rollen noe som helst med engler og det prosjektet hennes å gjøre. Det er det eneste jeg er motstander til. Utenom det så bør Martha få kose seg med sine engler og sin tro og tanker. Og jeg synes det er fint at hun er lykkelig forelsket og unner henne det. 

Men en annen sak: alle kan bruke en slags tittel de har til å oppnå noe. Det ser vi overalt. Både på jobb og ellers i samfunnet. Det er det ikke bare Martha som gjør. Det er mulig derfor hun tror at det er greit å bruke tittelen. Men det synes jeg at hun bør tenke på å slutte med. Kongen og kronprinsen er mulig også motstandere til at hun bruker tittelen sin til det. Leste at de ville prate med henne om det. Jeg synes dessuten at vi bør akseptere Marthas valg i livet. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Det er sant. Og hun ble interessert i dette med engler lenge før sjarmanen. Så hun er ganske lik han. 

Jeg tror heller ikke at Martha er noe naiv type. Hun virker til å vite hva hun vil og gjør. 

Jeg synes at Martha må få velge kjærligheten og livet sitt selv. Men som prinsesse så har ikke den rollen noe som helst med engler og det prosjektet hennes å gjøre. Det er det eneste jeg er motstander til. Utenom det så bør Martha få kose seg med sine engler og sin tro og tanker. Og jeg synes det er fint at hun er lykkelig forelsket og unner henne det. 

Man er ikke spesielt smart når en tror på dette engletøvet. Eventuelt er en veldig smart og "lur",og lurer andre for egen vinning.

Pussig nok ville hun ikke la en professor DNA-teste englefjærene.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4Mn6e/professor-la-meg-dna-teste-englefjaerene-martha

Anonymkode: 28ccc...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke spesielt smart når en tror på dette engletøvet. Eventuelt er en veldig smart og "lur",og lurer andre for egen vinning.

Pussig nok ville hun ikke la en professor DNA-teste englefjærene.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4Mn6e/professor-la-meg-dna-teste-englefjaerene-martha

Anonymkode: 28ccc...3bc

Det engletøvet er noe tøv . Jeg tror at prinsessetittelen hennes har gått til hode på henne og derfor så har hun begynt å tro at hun er blitt prinsesse med mening av gud.  Men jeg kan ta feil. Uansett så må Martha få tro på julenissen  om hun vil ;) . Det viktigste er at hun slutter å bruke tittelen sin i prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke spesielt smart når en tror på dette engletøvet. Eventuelt er en veldig smart og "lur",og lurer andre for egen vinning.

Pussig nok ville hun ikke la en professor DNA-teste englefjærene.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4Mn6e/professor-la-meg-dna-teste-englefjaerene-martha

Anonymkode: 28ccc...3bc

Den linken er gammel og den beviser bare at hun passer godt sammen med sjamanen.  

https://www.vg.no/rampelys/i/8mOKex/kronprins-haakon-kommenterer-prinsesse-kritikken?utm_source=inline-teaser&utm_content=rA5JkA

Det virker som om kronprins Haakon forstår at folket reagerer på dette med det prosjektet og tittelen. Han uttaler seg om at han ønsker å prate med henne om det. Det samme har kongen sagt. De forstår nok at Martha har blitt litt vel besatt på tittelen prinsesse og englene.  Og at de må mulig få satt en stopper på tittelen i prosjektet. Ellers må hun få tro på engler og julenisser som hun vil. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke spesielt smart når en tror på dette engletøvet. Eventuelt er en veldig smart og "lur",og lurer andre for egen vinning.

Pussig nok ville hun ikke la en professor DNA-teste englefjærene.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4Mn6e/professor-la-meg-dna-teste-englefjaerene-martha

Anonymkode: 28ccc...3bc

https://www.svenskdam.se/kungligt/haakon-om-martha-louise-vi-onskar-att-ha-en-dialog-med-min-syster/

Dette skriver svenske media. Jeg er enig med de med at  det virker som om kronprinsen og Martha Lovise har lite med kontakt med hverandre...

Jeg synes det nesten virker som om Martha liker å gjøre litt opprør, og derfor så fremstår hun slik som dette i protest mot media.  Men men det er nok ikke tilfelle. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje kronprinsessen og kjæresten er en form for aktivister de også som er så populært i dag bare med en annen sak.

Enkelte advarer jo mot sjamanistisk virksomhet nå i media etter å ha sett en slik program.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...