Gå til innhold

Hva tenker du om sjamaner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da juger han. Han har selv skrevet dette på sin egen hjemmeside.

Dette er pinlig for både kongehuset, og kongeriket Norge. Folk i resten av verden ler seg fordervet av dette.

Anonymkode: 28ccc...3bc

Tror ikke han lyger om det! 

Det er da lov å tro på spiritualitet her i landet, prinsesse eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Det jeg er forbannet over er ikke sjamantullet. Det vil altid finnes. Om hun bruker prinsessetittelen for å promotere det, så driter jeg i det. Hun skal vel ha noe for å ha levd i offentligheten siden hun var barn. Det er ikke verre å tro på sjamanisme enn att man kan bli healet på Oslo Kristne senter, eller att biskoper skal ha noe å lære oss om flyktningepolitikk. 

 

Problemet jeg har med det, er hvor mye presse dette våset får. Ingen mennesker kan heale noen som helst, med mindre de praktiserer vitenskapelig medisin, eller er ett godt medmenneske som hjelper de med psykiske problemer eller rus o.l.

 

Om det er kristendom, islam eller sjamanisme er likegyldig. Det er ting som er motbevist av vitenskapen.... Att feks en biskop er noe bedre enn en sjaman, vel hvordan er hen det? De tjener begge gode lønninger på å "villede" folk. Og begge retninger har gamle røtter. 

 

Ser ikke noen forskjell jeg altså. Hvorfor er en overtro bedre en en annen?

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke han lyger om det! 

Utdrag fra et intervju med den såkalte shamanen:

Can you name serious illnesses that you have cured?
I have rescued people from cancer, others from coma and many others.

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er da lov å tro på spiritualitet her i landet, prinsesse eller ei. 

Her snakker vi om en sjarlartan som utnytter dette i kommersiell øyemed.

Lurer på hva salige kong Olav hadde tenkt om dette.

Anonymkode: 28ccc...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utdrag fra et intervju med den såkalte shamanen:

Can you name serious illnesses that you have cured?
I have rescued people from cancer, others from coma and many others.

Her snakker vi om en sjarlartan som utnytter dette i kommersiell øyemed.

Lurer på hva salige kong Olav hadde tenkt om dette.

Anonymkode: 28ccc...3bc

Ok. Han sa på frokost tv at han ikke kunne kurere kreft, det er alt jeg vet. 

Tror kon Olav hadde akseptert det, og det gjør nok kong Harald også. Da bør det norske folk akseptere det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Han sa på frokost tv at han ikke kunne kurere kreft, det er alt jeg vet. 

Tror kon Olav hadde akseptert det, og det gjør nok kong Harald også. Da bør det norske folk akseptere det også. 

Vanskelig å vite hva som er sant eller ikke sant om kjæresten til Martha.  Jeg hører så mye rart men vil ikke dømme før jeg vet sannheten. Han har selv sagt i media at det blir skrevet mye usannheter om han. Men om det som ble skrevet om han er sant så synes jeg fyren er syk på noen måter. Det samme med Martha.  Jeg vet lite om henne og. Men det jeg leser er litt sykt iblant. Men jeg unner de begge lykken sammen. Men håper de er friske nok . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Vanskelig å vite hva som er sant eller ikke sant om kjæresten til Martha.  Jeg hører så mye rart men vil ikke dømme før jeg vet sannheten. Han har selv sagt i media at det blir skrevet mye usannheter om han. Men om det som ble skrevet om han er sant så synes jeg fyren er syk på noen måter. Det samme med Martha.  Jeg vet lite om henne og. Men det jeg leser er litt sykt iblant. Men jeg unner de begge lykken sammen. Men håper de er friske nok . 

Du må ikke tro på det du leser i media, det er forvrengt og ikke sant. Jeg føler i mitt hjerte at de er gode mennesker, de vil bare dele sin kjærlighet sammen. Så jeg forstår ikke disse fordommene, la de være i fred ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du må ikke tro på det du leser i media, det er forvrengt og ikke sant. Jeg føler i mitt hjerte at de er gode mennesker, de vil bare dele sin kjærlighet sammen. Så jeg forstår ikke disse fordommene, la de være i fred ❤️ 

Jeg ble sjokket over alt jeg leste. Men det er mulig feil.... 

Jeg må ærlig si at dersom jeg var singel så kunne jeg mulig fallt pladask for kjæresten til Martha selv. Spørs hvilke inntrykk jeg fikk om jeg virkelig kjente han. Vet at mye i media kan være feil. Jeg synes at han er en sjarmerende mann å se på ihvertfall.  Men jeg vet ingenting mer. Vet ikke hva som er sant i media eller ikke. Skal ikke dømme han. Stakkars fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Thebutterfly skrev:

Ja hun er veldig vakker. Og hun stråler mer enn noensinne. Holder seg utrolig ung og flott. Men hun er for sensitiv til å overta tronen. Og hun virker syk som tror at engler tar kontakt med henne utfra hva jeg leser om henne.. Men jeg vet ikke om det som skrives er sant. Mulig jeg hadde fått et motsatt inntrykk dersom jeg kjente henne men alt dette som jeg leser om hennes tro på engler og hennes synske evner og valget av mann som virker like galen får meg til å få frysninger. Men jeg unner dem lykken begge to. Men trist at de er så overbevist av sånne åndelige spesielle ting. 

Litt uenig der uten at jeg forsvarer kommersielle krefter. Det er ikke uvanlig at når man eksempeligvis kanskje besøker et gravsted eller i andre sammenheng kan fornemme et menneske som er gått bort. En slags kroppens måte å huske på. At man utrykker dette via engler er vel i noen miljø kunne forekomme i tidligere tider. I romaner tror jeg man finner en del karakterer som lever i sådant miljø.Vi har jo for eksempel store også norske kunstnere som har studert og tatt opp igjen eldre tiders malerimetoder og håndverk. Ting henger sammen.

Men kanskje hun nå stakkar har fått problemer med alle skriveriene i avisene på Sørlandet. Vi må jo alle leve i virkeligheten.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Jeg ble sjokket over alt jeg leste. Men det er mulig feil.... 

Jeg må ærlig si at dersom jeg var singel så kunne jeg mulig fallt pladask for kjæresten til Martha selv. Spørs hvilke inntrykk jeg fikk om jeg virkelig kjente han. Vet at mye i media kan være feil. Jeg synes at han er en sjarmerende mann å se på ihvertfall.  Men jeg vet ingenting mer. Vet ikke hva som er sant i media eller ikke. Skal ikke dømme han. Stakkars fyr. 

Ja det er fælt at folk er så dømmende, han er jo en sjarmør ;) Ikke tro på det du leser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt uenig der uten at jeg forsvarer kommersielle krefter. Det er ikke uvanlig at når man eksempeligvis kanskje besøker et gravsted eller i andre sammenheng kan fornemme et menneske som er gått bort. En slags kroppens måte å huske på. At man utrykker dette via engler er vel i noen miljø kunne forekomme i tidligere tider. I romaner tror jeg man finner en del karakterer som lever i sådant miljø.Vi har jo for eksempel store også norske kunstnere som har studert og tatt opp igjen eldre tiders malerimetoder og håndverk. Ting henger sammen.

Men kanskje hun nå stakkar har fått problemer med alle skriveriene i avisene på Sørlandet. Vi må jo alle leve i virkeligheten.

Anonymkode: 5860a...31e

Huff stakkars. Sorry . Jeg beklager Martha og til kjæresten. Jeg skal slutte å dømme dem utfra skriveriene. Jeg tror virkelig at han elsker henne og at hun elsker han. Det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er fælt at folk er så dømmende, han er jo en sjarmør ;) Ikke tro på det du leser. 

Han er pen. Hun er pen. Og mange blir nok sjalue og jeg skal slutte å dømme dem med å tro alt jeg leser. Beklager til Martha og kjæresten. Skal slutte å dømme dem utfra media for jeg vet ikke hva som er sant og ikke. Stakkars folk. Han er så sjarmerende at det er gjerne ikke så rart det ble oppstyr. Stakkars de. Jeg tror faktisk at han virkelig elsker Martha. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Thebutterfly skrev:

Han er pen. Hun er pen. Og mange blir nok sjalue og jeg skal slutte å dømme dem med å tro alt jeg leser. 

Det er bra :) Ja de er par i hjerter ❤️ Håper folk lar dem være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra :) Ja de er par i hjerter ❤️ Håper folk lar dem være i fred. 

Enig med deg. Vi må la de få fred. ❤. Jeg vet at jeg var veldig dømmende utfra hva jeg leste men jeg skal stoppe å tro det inntil jeg hører de si alt mulig tull. Det man leser stemmer ikke alltid og det har kjæresten til Martha sagt.  

Begge to er skjønne å se på og derfor blir de nok veldig interessant å dikte historier om fra pressen sin side. 

Han er en sjarmør. Eksotisk og sjarmerende.

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Enig med deg. Vi må la de få fred. ❤. Jeg vet at jeg var veldig dømmende utfra hva jeg leste men jeg skal stoppe å tro det inntil jeg hører de si alt mulig tull. Det man leser stemmer ikke alltid og det har kjæresten til Martha sagt.  

Ja jeg hørte på de på frokost tv i dag, da sa de det media skrev ikke var sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg hørte på de på frokost tv i dag, da sa de det media skrev ikke var sant. 

Uff stakkars de . Vi skal stoppe å høre på media og huske på at det var media som tok livet av Diana og kjæresten. Vi må vise hensyn og slutte å tro på alt pressen skriver  ❤️

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Uff stakkars de . Vi skal stoppe å høre på media og huske på at det var media som tok livet av Diana og kjæresten. Vi må vise hensyn og slutte å tro på alt pressen skriver  ❤️

 

Ja det er sant ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant ❤️ 

Enig. Tenker på akkurat det ❤ Vi må ikke dømme dem. De sier jo at mye pressen skriver er feil.  Jeg skal stoppe å tro det jeg leser. Men heller høre på hva de sier.

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig enig med dere. Vi må jo bare håpe for henne og familien at han er en som vil henne godt etter alt hva hun har vært igjennom med skilsmisse og alt.😊

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig med dere. Vi må jo bare håpe for henne og familien at han er en som vil henne godt etter alt hva hun har vært igjennom med skilsmisse og alt.😊

Anonymkode: 5860a...31e

Enig . Håper at de begge får det bra sammen. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...