Gå til innhold

Hva tenker du om sjamaner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly

Jeg mener at vi bør slutte å spekulere om Martha og kjæresten. Det er heldigvis ikke de som skal arve tronen uansett.  Martha hadde ikke passet til den rollen. Og den rollen har hun ikke heldigvis. Men ellers så synes jeg at det er riktig å slutte å spekulere om det paret. Vi må heller  håpe og ønske det beste for dem.  Jeg håper at de er lykkelige. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 time siden, Thebutterfly skrev:

Jeg mener at vi bør slutte å spekulere om Martha og kjæresten. Det er heldigvis ikke de som skal arve tronen uansett.  Martha hadde ikke passet til den rollen. Og den rollen har hun ikke heldigvis. Men ellers så synes jeg at det er riktig å slutte å spekulere om det paret. Vi må heller  håpe og ønske det beste for dem.  Jeg håper at de er lykkelige. 

 

Jeg er enig, bortsett fra når de bruker prinsessetittelen til å selge "tjenestene" sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
8 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg er enig, bortsett fra når de bruker prinsessetittelen til å selge "tjenestene" sine. 

Enig i det. Er feil å bruke den tittelen til å selge men gjør de det ,?  Jeg får bare inntrykk at pressen er veldig ute etter dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Jeg tror det forholdet står i stor fare for å ryke pga alt oppstyret rundt dette. Desverre.  Men jeg håper at jeg tar feil. Jeg er sikkert ikke den eneste som tror det. Ser for meg overskriftene allerede. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han bare fokusert på å være Marthas kjæreste. 

Anonymkode: 8fd34...0dd

Jeg mener at han bør få lov å fokusere på det han liker å jobbe med i livet. Alle gjør jo det. Men de må ikke bruke prinsessetittelen for noe i denne sammenheng ihvertfall. Nå vet jeg ikke om de gjør det heller. 

Jeg synes Martha virket veldig lykkelig helt til forholdet kom ut i pressen. Men nå vet jeg ikke noe om det heller. Men hun så litt bedrøvet ut etter at dette kom ut. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg mener at han bør få lov å fokusere på det han liker å jobbe med i livet.

Selv om han driver å lurer folk? (som denne innsamlingen til en operasjon)

Anonymkode: 28ccc...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han driver å lurer folk? (som denne innsamlingen til en operasjon)

Anonymkode: 28ccc...3bc

Nei. 

Prinsessen bør også leve opp etter tittelen hvis hun skal ha prinsessetittelen mener jeg. Så jeg er litt enig med dem som sier at hun bør trekke seg dersom hun bruker rollen til slike operasjoner.  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Nei. 

Prinsessen bør også leve opp etter tittelen hvis hun skal ha prinsessetittelen mener jeg. Så jeg er litt enig med dem som sier at hun bør trekke seg dersom hun bruker rollen til slike operasjoner.  

Men er det BARE en tittel. Hun er jo tross alt datter av kongen og dronningen. Det kan man jo ikke forandre på. Hun er født som prinsesse og har vokst opp med den. Det er en del av hennes identitet. 

Anonymkode: 8fd34...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er det BARE en tittel. Hun er jo tross alt datter av kongen og dronningen. Det kan man jo ikke forandre på. Hun er født som prinsesse og har vokst opp med den. Det er en del av hennes identitet. 

Anonymkode: 8fd34...0dd

Ja men det er jo også en rolle. Men forstår hva du mener. Dette er en del av det å ha et kongehus.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Thebutterfly skrev:

Enig i det. Er feil å bruke den tittelen til å selge men gjør de det ,?  Jeg får bare inntrykk at pressen er veldig ute etter dem. 

Turnéen kalles "the princess and the shaman", så ja.

Det er ikke bare de kongelige som bør være forsiktige med å bruke tittelen.

En professor i litteratur bør helst la være å signere som professor hvis hun skriver innlegg mot vaksiner for eksempel. Enda mer forsiktig hvis hun bruker tittelen til å tjene penger på humbug. Det ville ikke blitt godt mottatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker iallefall en ting. Helt slutt med å kjøpe disse ukebladene. Alt koster i dag og jeg tar meg ikke lenger råd til det  samme som i tidligere tider. Så mange av kjente mennesker har jo også så ofte sagt i media at alt er bare oppspinn.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Jeg synes dette er storm i ett vannglass. Hun er jo prinsesse, en meningsløs tittel. En tittel som bare betyr att man har vokst opp med visse fordeler ,og en rekke ulemper (som att man havner i pressens nådeløse søkelys).

 

La nå Mærta være Mærta, så kan hun tro på det hun vil, uansett om det er dumt eller om man tror på det.

 

Jeg kunne starte en turne og kalt meg prinsesse. Det er ikke noen hinder for det. Så da kan vel hun gjøre det? Som er født til tittelen? Hun får dessuten ikke apanasje.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pressen er jo ikke akkurat programforpliktet til å følge i hennes fotspor i alt hun gjør. Man vet jo lite om hva disse sjamanene står bak og hvilke andre tros retninger de samarbeider med og hvis man kritiserer sjamaneriet må man kanskje kritisere  mye mere vekkelsespredikanter med egen TV kanal og som ifølge avisene har svindlet sparepengene fra minstepensjonister og ikke minst svindlet ensomme mennesker til å tro noen brydde seg om dem. Lite å være stolt av. Her tror jeg det er mye å utforske.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En norsk person har skrevet en bok om alle prinsessene i verden. Nettopp i Hjemmet.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje bare markedsføringsformål for å fremme alt som har med tro og religiøse forestillinger å gjøre. Kanskje hva verden trenger. Men er alle like informert om eventuelle skadevirkninger?

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pressen er jo ikke akkurat programforpliktet til å følge i hennes fotspor i alt hun gjør. Man vet jo lite om hva disse sjamanene står bak og hvilke andre tros retninger de samarbeider med og hvis man kritiserer sjamaneriet må man kanskje kritisere  mye mere vekkelsespredikanter med egen TV kanal og som ifølge avisene har svindlet sparepengene fra minstepensjonister og ikke minst svindlet ensomme mennesker til å tro noen brydde seg om dem. 

Anonymkode: 5860a...31e

Det har da pressen også gjort i sterk grad  - kritisert svindelpredikantene, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...