Gå til innhold

Hva tenker du om sjamaner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

All stasen koster kan du tro og det kommer en blåmandag til oss alle tror jeg. Alle trenger å tjene penger om de kan. Det er jo ikke noe rart i det. Men dette høres jo ikke bra ut.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, Thebutterfly skrev:

Enig. Tenker på akkurat det ❤ Vi må ikke dømme dem. De sier jo at mye pressen skriver er feil.  Jeg skal stoppe å tro det jeg leser. Men heller høre på hva de sier.

Ja det er nok bedre det,å høre på hva de sier selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke han lyger om det! 

Det er da lov å tro på spiritualitet her i landet, prinsesse eller ei. 

Märtha Louise og Durek Verrett gjør bare det samme som prester, kvakksalvere og andre opportunister har gjort i tusenvis av år: De utnytter menneskets håp om at det finnes noe overnaturlig. De skor seg på andre folks illusjoner om en åndelig verden og et etterliv. Intet nytt under solen.

Anonymkode: 28ccc...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Märtha Louise og Durek Verrett gjør bare det samme som prester, kvakksalvere og andre opportunister har gjort i tusenvis av år: De utnytter menneskets håp om at det finnes noe overnaturlig. De skor seg på andre folks illusjoner om en åndelig verden og et etterliv. Intet nytt under solen.

Anonymkode: 28ccc...3bc

Jeg tror de faktisk tror på det åndelige og det er derfor de vil formidle om det de tror på. Om de tjener penger på dette så er det sånn at alle mennesker som har jobb tjener også penger på noe. Jeg hørte på en del TV opptak med de. Og jeg blir bare overbevist at de tror på skjebnen og at det er noe mer mellom himmel og jord av krefter og slik. Men de må få tro det de vil på lik linje som med oss som tror på ingenting.  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele oppslaget viser bare hvordan enkelte personer bare er kvakksalvere. De kan ha fine titler og utmerkelser og kalle seg dittogdatt men er ingenting annet en kvakksalvere. Ofte ødelegge de manges liv før de avsløres.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte personer kan kanskje tenke at. "Aha her har de en person som kanskje kan helbrede dem og deres problemer " Også er det kanskje bare nok en kvakksalver i deres liv. Veldig betenkelig synes jeg. Spesielt også at kirken omfavner det hele slik. Mange setter kirken høyt.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At folk tror på noe er ikke så spesiellt. Og det er trosfrihet i Norge. Problemet er at denne mannen sannsynligvis ikke hadde blitt lagt merke til her til lands hvis han ikke hadde vært kjæresten til Martha. Han har vunnet prinsessen men det ser ut til at han vil ha « halve kongeriket» også. Det er naturlig å få mye oppmerksomhet som kjæreste til en kongelig men han og prinsessen burde la være å snakke så mye om hans tro og evner. Og det er litt arrogant å bli skuffet over at han ikke likevel får lov til å spre sitt budskap i de norske kirker. Han har altfor høye tanker om seg selv til å ta en nøytral og litt ydmyk rolle som en i kongefamilien gjerne pleier å ha. 

Anonymkode: 8fd34...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle kan bli litt syke og dårlige tror jeg av å se på vinnerene i samfunnet og hvordan mange av dem farer frem. "Alle menneskene i media"Tenker mest på mange av politikerene her. Feilen er kanskje at de har aldri opplevet å bli overflødig selv. Det har de sørget for å ha  til gode.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man blir bare syk og dårlig synes jeg av å se hvordan noen  bare skor seg på andres ulykke. Helt upåtalt.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enkelte politikere må ha mistet all bakkekontakt virker det som. Om ikke disse personene bare er mediaskapte og ingen tilknytning har til en selv.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han kan da være en god spåmann selvom han er nigger tenker jeg. Folk er så fordomsfulle.

Anonymkode: 14d8a...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan da være en god spåmann selvom han er nigger tenker jeg. Folk er så fordomsfulle.

Anonymkode: 14d8a...339

Folk har blitt anmeldt for rasistiske ytringer på nettet.

Anonymkode: 8fd34...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det hele høres skummelt ut. Folk skal iallefall ha svindeldritten sin i fred for meg.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk har blitt anmeldt for rasistiske ytringer på nettet.

Anonymkode: 8fd34...0dd

Rasistisk? Jeg liker han den lille rakkeren jeg.

Anonymkode: 14d8a...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte har det altfor lett tror jeg bare av " disse mennesker i media". Hele verden er lekegrinda deres.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...