Gå til innhold

Hva tenker du om sjamaner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 13.5.2019 den 17.42, Kayia skrev:

Tenk at hun skulle finne en som får Ari Bern til å se ut som en jordnær og traust Hverman Hvermansen, hvem skulle trodd :D :P 

Håper ikke for henne at hun er falt for " en kun banditt"  men folk har jo ofte mange kjærester gjennom livet iallefall "mennesker i media". Kanskje er det også mest på det foretningsmessige plan - forbindelse. ?De skulle jo på turné.😊

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke for henne at hun er falt for " en kun banditt"  men folk har jo ofte mange kjærester gjennom livet iallefall "mennesker i media". Kanskje er det også mest på det foretningsmessige plan - forbindelse. ?De skulle jo på turné.😊

Anonymkode: 5860a...31e

Skal de ut på turné for å svindle folk?

Anonymkode: 28ccc...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal de ut på turné for å svindle folk?

Anonymkode: 28ccc...3bc

De skal på turne hvor folk betaler for å finne seg selv, og finne sine indre styrker og kunne utnytte disse. Så ca det samme alle coacher, alternative messer og relgiøse lover. Ikke noe nytt.

Anonymkode: 7c369...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke for henne at hun er falt for " en kun banditt"  men folk har jo ofte mange kjærester gjennom livet iallefall "mennesker i media". Kanskje er det også mest på det foretningsmessige plan - forbindelse. ?De skulle jo på turné.😊

Anonymkode: 5860a...31e

Var det sånn at Martha fallt for en gift mann tidligere? Mener å huske noe sånnt. Selv kongelige begår feil. Men håper at denne mannen er en bra mann for henne. 

Anonymkode: d6a58...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 14.5.2019 den 10.48, Nicklusheletida skrev:

Det negative i mine øyne er at sjaman = sjarlatan. 

Jeg leser ordet sjarmøren istedet for sjarman  ;)

Anonymkode: d6a58...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser ordet sjarmøren istedet for sjarman  ;)

Anonymkode: d6a58...f93

Evt. sjømann

 

bilde.thumb.jpg.734a38210e9c04d0f8259566f8add583.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Xtra skrev:

Evt. sjømann

 

bilde.thumb.jpg.734a38210e9c04d0f8259566f8add583.jpg

Hun er nok litt original😂. Er ikke bare mennene hennes som er original. 

Anonymkode: d6a58...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

https://www.nettavisen.no/livsstil/kong-harald--hyggelig-at-hun-har-funnet-seg-kjreste/3423684841.html

Jeg synes litt synd på Martha og hennes nye mann. Jeg tror nok de får litt pes. De må få tro på hva de vil. Og jeg unner dem kjærligheten. Men jeg er glad for at Martha ikke er tronarving. Og ikke pga valg av menn men pga hennes måte å tenke og tro på. Utifra hva jeg har lest så tror hun på både engler og alt mulig (hvis jeg ikke tar feil) . Tror nok hennes far er glad for at det er sønnen som skal arve tronen for sønnen passer best til den jobben. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, slabbedask skrev:

Sjamanen Durek Verrett er synsk, har stått opp fra de døde og forutså terrorangrepet på World Trade Center som drepte tusenvis av mennesker.

https://www.nettavisen.no/okonomi/smalig-skepsis-mot-den-synske-sjamanen-som-overlever-doden-og-forutser-terror/3423685020.html

Ikke dårlig.

Ikke bra 😕 

Anonymkode: b3481...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, slabbedask skrev:

Sjamanen Durek Verrett er synsk, har stått opp fra de døde og forutså terrorangrepet på World Trade Center som drepte tusenvis av mennesker.

https://www.nettavisen.no/okonomi/smalig-skepsis-mot-den-synske-sjamanen-som-overlever-doden-og-forutser-terror/3423685020.html

Ikke dårlig.

"Jeg visste at tvillingtårnene skulle falle to år før 9/11, men alle har sin egen vei og må akseptere sin skjebne", så det var derfor han ikke varslet om det kommende angrepet, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Svarer på kritikken  !

https://www.tv2.no/v/1455709/ fra 02:57 avviser han krittikken som har rast, nemlig at han ble født i sacramento og flyttet til new york, det er fake news, han ble født i sacramento men flyttet til "foster city" før de flyttet til hawaii. Så dere kritikere bør skamme dere !! :) 

Så, der er kritkken avvist, ren fake news :) 

🤣

Anonymkode: b3481...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tro på det sjamaner står for, men de må få tro på det de vil så lenge de ikke prakker det på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 14.5.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Skal de ut på turné for å svindle folk?

Anonymkode: 28ccc...3bc

Enkelte( relgiøse) tror at alt går an og dem om det.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte( relgiøse) tror at alt går an og dem om det.

Anonymkode: 5860a...31e

Jeg mener selvsagt at noen finner hverandre i kjærlighet alltid er en gladnyhet.Om ikke det er sjalusispill da med tidligere ekser osv.Kanskje mest ment som nyheter eller offentliggjøring i kretsen om dem selv. Kanskje ikke ment for alle.  Ofte er det jo også kommet mye kritikk av pressen for" å ligge i buskene og slikt" og sette kjente personer i feil sammenheng og perspektiv.

Anonymkode: 5860a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, slabbedask skrev:

Sjamanen Durek Verrett er synsk, har stått opp fra de døde og forutså terrorangrepet på World Trade Center som drepte tusenvis av mennesker.

https://www.nettavisen.no/okonomi/smalig-skepsis-mot-den-synske-sjamanen-som-overlever-doden-og-forutser-terror/3423685020.html

Ikke dårlig.

Da jeg leste dette ble jeg nesten dårlig. Jeg tror Durek Verett er syk på sin måte, og Martha på sin utifra hva jeg leser. Men jeg unner dem kjærligheten, men jeg mener at de har litt å jobbe med begge to. De virker syke begge. 

Anonymkode: d6a58...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...