cilie Skrevet 19. mai 2019 Skrevet 19. mai 2019 Ikke den «kick-start-uka» jeg drømte om for en uke siden. (Bombe) Ikke bare kom 17. mai og langfri/helg, men jeg har (forhåpentligvis)vært en stor hypokonder og innbilt meg både det ene og det andre denne uken. Godtestoppen lever, men karbo-inntaket - også av den usunne varianten - har vært veldig høyt... Så alt i alt med en del smerter er jeg fornøyd med 3 gå/jogg i skogen og misfornøyd med kostholdet. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 Oi. På etterskudd. Ett 10 km løp pluss 7km joggetur i terrenget. To styrkeøkter. Jeg ble litt matt siden begge løpeturene var ganske harde. Mye opp og ned. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 Jeg er også på etterskudd og nå husker jeg ikke hvor mye jeg trente, men tror det var 2-3 ganger på Evo og endomondoen viser søndagstur på 1.3 mil forrige uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.