Gå til innhold

Sommerferie = vektøkning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Gargamel skrev:

Den planen sprakk visst, og nå er jeg litt stresset. Spisingen vant over aktiviteten. så jeg har gått opp og ikke ned. Ikke mye, men feil vei. 

Har ikke lyst til å stille på halvmaraton som "Tjukke-Bernt", og det er bare en måned igjen. 

Det blir du nok ikke pga et par kg, men skjønner at det kan ha noe å si nerder kommer til selve prestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
På 29.7.2019 den 14.51, cilie skrev:

Det blir du nok ikke pga et par kg, men skjønner at det kan ha noe å si nerder kommer til selve prestasjonen.

Det var *litt* falsk alarm, heldigvis. Det ramlet av nesten et par kilo umiddelbart når hverdagen satte inn. Jeg tipper sukker, salt og vin binder mye vann i kroppen.

Altså er jeg på samme sted som før ferien. Det vil si 2 kg over ønskevekten, og det føles mye bedre enn 4 kg over. Nå er ikke den ønskevekten hugget i stein, men jeg prøver å ta av litt. Jeg tror ikke det er lurt å prøve å ta av for mye samtidig som man trener mye.

Anyways…..ser lysere på det nå. Jogget lange turer i dag og forgårs og formen er helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Det var *litt* falsk alarm, heldigvis. Det ramlet av nesten et par kilo umiddelbart når hverdagen satte inn. Jeg tipper sukker, salt og vin binder mye vann i kroppen.

Lucky you! Den setningen hører ingen noen gang meg si, hehe.

Da er du jo i rute for maraton 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
50 minutter siden, cilie skrev:

Lucky you! Den setningen hører ingen noen gang meg si, hehe.

Da er du jo i rute for maraton 🙌

Ja, jeg håper det. Det ble plutselig veldig nært etter ferien og det begynner å synke inn at 21 km er veldig langt, og noe helt annet enn å bare løpe 10km to ganger, for å si det sånn.

Jeg har egentlig gitt opp alle ambisjoner om å klare den innenfor en bestemt tid. Jeg tenkte en gang jeg skulle utfordre tiden til en viss kvinnelig DOL-løper, men det er det bare å glemme. Det er lett å sitte om vinteren og tro at DENNE sommeren skal jeg virkelig trø til. Bli lett og sprek.

Jeg er veldig fornøyd hvis jeg klarer å jogge hele veien uten å stoppe, uansett tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...