cilie Skrevet 30. juni 2019 Skrevet 30. juni 2019 Ja, nå er det sommer, og ukene flyr jo... Her ble det 3 dager på ferie med henholdsvis 60 + 60 + 45 min med svømming (love it!) og morgentur i skogen i dag. Sistnevnte var varmt og slitsomt, men alt i alt fornøyd med 4 treninger. 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. juni 2019 Skrevet 30. juni 2019 Så flink du har vært 🙂 Nå logget jeg meg på for å lage innlegg her, men så hadde du kommet meg i forkjøpet. Jeg er fornøyd med uka og den ser slik ut: Mandag : 1 time på treningsenter. Halvtime på tredemølla i oppoverbakke og halvtime styrke. Tirsdag: Det samme Onsdag: Det samme Torsdag: Da var det sommerfest med avdelingen på jobb og den festen ble litt morsommere enn jeg hadde planlagt 😜 Null trening hvis ikke jeg skal regne med rebusløpet som trening. Fredag: Da hadde jeg mer enn nok med å komme meg gjennom arbeidsdagen. Sovnet på sofaen rett etter middag. Lørdag: Det samme som mandag, tirsdag og onsdag. Søndag: Beste dagen. Vi gikk så fort vi kunne i over 12 km tur/retur. Startet i Nydalen og gikk opp til Grefsenkollen. Vi gikk opp på nøyaktig 1 time og 1 minutt. For de som er kjent der, vet at det er en bra stigning, så fornøyd med det. Bra kondisjonstrening. Det ble 5 treningsdager denne uka da 🙂 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. juni 2019 Skrevet 30. juni 2019 Og så må jeg ikke glemme de 9 etasjene med trapper da 🙂 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 Jeg var litt fornøyd med denne uka, men ikke i forhold til dere: Én tur på treningssenter hvor jeg også løp på tredemølle. Prøvde da høyest mulig fart på 5km pluss oppvarming og litt nedjogging. Bittelitten joggetur i skogen. 2km. Topptur i fjellet på en drøy mil. Alt i alt litt lite, men nok til status quo. Det har vært så mye hver eneste kveld at jeg må tilgi meg selv. 0 Siter
påskelilje Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 13 timer siden, Nicklusheletida skrev: Torsdag: Da var det sommerfest med avdelingen på jobb og den festen ble litt morsommere enn jeg hadde planlagt 😜 Null trening hvis ikke jeg skal regne med rebusløpet som trening. Haha - nei, når jeg måtte slutte å oppgi husarbeid som trening, så får du droppe rebusløp som trening 😁 0 Siter
påskelilje Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 Det ble bare én ordentlig styrketreningsøkt på meg, men så ble det litt annen aktivitet da: Mandag: Styrketrening, 30 minutter Onsdag: Padling, 30 minutter Lørdag: Slo med ljå, rakte og bar bort gresset - 1,5 time Søndag: Padling, 30 minutter Padling er kjempegøy! Kjenner at jeg bruker armene 🙂 Nå har jeg hatt 3 korte turer, så neste gang jeg har mulighet, og det ikke blåser så himla, vil jeg ta en lengre tur 🙂 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. juli 2019 Skrevet 1. juli 2019 31 minutter siden, påskelilje skrev: Haha - nei, når jeg måtte slutte å oppgi husarbeid som trening, så får du droppe rebusløp som trening 😁 He he, jeg ser den. 😀 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.