cilie Skrevet 21. juli 2019 Skrevet 21. juli 2019 Da var enda en sommeruke over. Jeg har trent følgende: 1) 3 gå/jogge-turer 2) En hel dag i treningsklær med fysisk jobbing med mye tung bæring. Dette var så slitsomt at jeg lar det telle som en treningsdag. 3) En time svømming Fornøyd 1 Siter
emilie321 Skrevet 21. juli 2019 Skrevet 21. juli 2019 1 minutt siden, cilie skrev: Da var enda en sommeruke over. Jeg har trent følgende: 1) 3 gå/jogge-turer 2) En hel dag i treningsklær med fysisk jobbing med mye tung bæring. Dette var så slitsomt at jeg lar det telle som en treningsdag. 3) En time svømming Fornøyd Så bra, flink er du😊 Foreløpig så lunter jeg bare svært korte turer, men har en plan med å ta opp svømmingen igjen. Savner den gode følelsen når jeg glir igjennom vannet og den velvære jeg kjenner etterpå. 0 Siter
påskelilje Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Jeg hadde 2 turer i bratt terreng i forrige uke. I tillegg ble det mye pussing, skraping, maling og raking, så armer og skuldre jobbet godt. Og så hadde vi en arbeidsøkt med tungt vedarbeid i bratt terreng, i 2,5 time - så det regnes i alle fall som trening! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Jeg har vært 14 dager på ferie og har gått 3 toppturer i fjellet på den tiden. Senest i dag. Har hatt en kjempefin dag Det blir ny topptur på onsdag. Ellers mye gåing, men også mye bilkjøring. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 28. juli 2019 Skrevet 28. juli 2019 Gikk også tre lange og høye fjellturer uke 29. Pluss noen lettere turer i skog/fjell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.