Gå til innhold

Nå vil jeg også ned i vekt


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, cilie skrev:

Jeg tror det er lurest å kutte røyken først. Der er målet «total stopp», eliminering, mens maten må vi jo «leve med» resten av livet. 

Men jeg ihvertfall trøstespiser når jeg slutter å røyke,men kan jo gå over til damp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg ihvertfall trøstespiser når jeg slutter å røyke,men kan jo gå over til damp igjen. 

Ja, men om målet er endring på begge områder, dvs røykestopp og kontroll av kosthold, ville jeg blitt kvitt førstnevnte først, siden det skal helt bort. Jeg mener ikke å gå bananas kostholdsmessig uansett, men gi seg selv litt mer «slækk» mens man kutter røyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

Ja, men om målet er endring på begge områder, dvs røykestopp og kontroll av kosthold, ville jeg blitt kvitt førstnevnte først, siden det skal helt bort. Jeg mener ikke å gå bananas kostholdsmessig uansett, men gi seg selv litt mer «slækk» mens man kutter røyken.

Ok. Det kan ikke jeg, må ned i vekt nå. Og røykestopp = opp i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg ihvertfall trøstespiser når jeg slutter å røyke,men kan jo gå over til damp igjen. 

Jeg tror ikke den dampen er så mye bedre. I de periodene jeg greier å holde meg røykfri, så bruker jeg nikotintyggis. Nå er jo ikke det heller helt bra da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Jeg tror ikke den dampen er så mye bedre. I de periodene jeg greier å holde meg røykfri, så bruker jeg nikotintyggis. Nå er jo ikke det heller helt bra da. 

Nei det kommer jo damp ned i lungene,de vet vel ikke så mye om det enda? Men legene sier jo det er bedre enn å røyke, det er vel nokotin tyggis og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, cilie skrev:

Jeg tror det er lurest å kutte røyken først. Der er målet «total stopp», eliminering, mens maten må vi jo «leve med» resten av livet. 

Det hadde nok vært det beste, men akkurat så er jeg mest motivert til å gjøre noe med vekta. Det å gi løsere tøyler med maten er vanskelig for meg, da får jeg lett overspising perioder. Sånn som det er nå, greier jeg bare å ligge litt under kaloribehovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det kommer jo damp ned i lungene,de vet vel ikke så mye om det enda? Men legene sier jo det er bedre enn å røyke, det er vel nokotin tyggis og?

Fastlegen min sier at det er bare å tygge i vei hvis det holder meg unna røyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Fastlegen min sier at det er bare å tygge i vei hvis det holder meg unna røyken.

Ja det er jo sunnere det enn å røyke vil jeg tro, det er jo bare nikotin og ikke de andre giftige stoffene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...