AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Hvordan er den som tar du eller vennen kontakt med dine venner? For og finne på ting? Personelig er ikke akkurat mine venner særlig god til og ta kontakt eller noe som kan kalles oppsøkende kontakt. Slik har det desverre vært så lenge jeg har kjent de. De gangene jeg tok kontakt med de, så var en jeg kjenner det var dårlige odds for at at var våken til døgnets tider. Andre ganger var det at det ikke passet eller andre svar som førte til at jeg bare måtte dra. En annen kompis jeg kjenner tar aldri initiativ til kontakt, og H*n er bare hjemme hele tiden. Men han er med vis jeg foreslår noe, men har aldri noen forslag selv, eller tar kontakt. Synes det er litt kjedelig at det skal være sånn, men er rimelig vant med det, og da har jeg vært sånn delvis flink og aktivisere meg selv med noe, men det hender seg noen ensomhetstanker stikker innom av og til. Og bruke energi på noen som aldri gir noe tilbake er rimelig kjedelig også. Anonymkode: 0d2e2...0ac 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450142-venner-og-initiativ-til-kontakt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan er den som tar du eller vennen kontakt med dine venner? For og finne på ting? Personelig er ikke akkurat mine venner særlig god til og ta kontakt eller noe som kan kalles oppsøkende kontakt. Slik har det desverre vært så lenge jeg har kjent de. De gangene jeg tok kontakt med de, så var en jeg kjenner det var dårlige odds for at at var våken til døgnets tider. Andre ganger var det at det ikke passet eller andre svar som førte til at jeg bare måtte dra. En annen kompis jeg kjenner tar aldri initiativ til kontakt, og H*n er bare hjemme hele tiden. Men han er med vis jeg foreslår noe, men har aldri noen forslag selv, eller tar kontakt. Synes det er litt kjedelig at det skal være sånn, men er rimelig vant med det, og da har jeg vært sånn delvis flink og aktivisere meg selv med noe, men det hender seg noen ensomhetstanker stikker innom av og til. Og bruke energi på noen som aldri gir noe tilbake er rimelig kjedelig også. Anonymkode: 0d2e2...0ac Har ingen venner. Anonymkode: f55f5...1e2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450142-venner-og-initiativ-til-kontakt/#findComment-3922150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.