AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Jeg bor midt på oppi et område hbor det drives med å bygge masse lavblokker pluss butikker. Er ganske frustrerende å bo i et slikt område tiltider for det er bråk hele dagen pluss gravemaskiner og lastebiler pluss en haug med arbeidsfolk og alt over hodet på meg når jeg går ut døren. Det er utrolig mye bråk fra tidlig morgen til kveld. Og de kommer til å holde på med dette prosjektet i ganske så lang tid fremover. Det skal bygges boliger til 200 familier. Jeg lurer på dette med åpne vinduer og bygningsstøv. Jeg fikk beskjed om at det er lurt å ha vinduer igjen pga støvet og at jeg får nok luft via ventilasjonsanlegg som renser luften / noe jeg ikke føler gir nok luft. Luften virker tung så jeg åpner vinduene. Noen som vet om det er mye støv som er farlig for helsen med slik byggevirksomhet? Er nesten irritert på at de bygger alle disse boligene her for dette er ufattelig plagsomt men sånn er det. Anonymkode: 4f5ce...ddd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450143-bygningsst%C3%B8v-helsefarlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.