Gå til innhold

Ukas vekt uke 36


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk en link av min veileder i Grete Roede.  Hyssingtesten. Du skal måle høyden med den, legge den dobbelt, og den skal nå rundt livet. Jeg må nok en del lenger ned enn øvre BMI-NORMALOMRÅDE, om jeg skal bestå den.

Ekstra kvelds i dag. En stor skål grøt. Skal våke, og måtte ha litt påfyll iløpet av natta. Da ble det rester fra lørdag.  Kan kanskje spise mindre i morgon i stedet. Da skal jeg jo sove halve dagen.

Skulle helst hatt sjokolade også.  Men står imot.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Villanda skrev:

Innbilte meg jeg hadde sett deg på dette forum, for vektmestring også. Men jajja. Ikke så viktig. 

Jeg har helt sikkert svart på innlegg her, men det betyr ikke at jeg var klar over forumets navn. :) Jeg går alltid inn via "Siste innlegg" og det er egentlig bare når jeg lurer på om spørsmålet kan stå på psykiatri at jeg sjekker før jeg svarer, for der holder jeg meg egentlig litt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har helt sikkert svart på innlegg her, men det betyr ikke at jeg var klar over forumets navn. :) Jeg går alltid inn via "Siste innlegg" og det er egentlig bare når jeg lurer på om spørsmålet kan stå på psykiatri at jeg sjekker før jeg svarer, for der holder jeg meg egentlig litt unna.

Prøver også holde meg unda. Jeg blir så lett revet med, og så blir jeg nærmest avhengig. Må tilstå at jeg leste litt i natt da jeg ikke kom på noe bedre å ta meg til. Hadde jeg vært ute i avdelingen, hadde jeg funnet noe å jobbe med, noe forefallende, lettere å holde seg våken da, men nå skulle jeg jo bare sitte inne hos en, og vedkommende sov for det meste. Tror ikke jeg skrev noe da, husker ikke helt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...