Gå til innhold

Ukens trening uke 36


Lillemus

Anbefalte innlegg

10 timer siden, frosken skrev:

Jeg går mye for tiden. Fordelen med å bo i Oslo er jo at det er mulig å gå til jobb og ulike aktiviteter. De siste månedene har jeg gått 85-90 km hver uke. I tillegg har jeg trent spinning 2 ganger i uka + 20 minutter styrke, også trener jeg en time styrke med tyngre vekter en dag i uka. For meg er det viktig med god planlegging, sånn at jeg ikke finner grunner til å droppe trening - og de siste månedene har det gått bra:-)

85-90 km per uke + trening????

Wow!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, påskelilje skrev:

85-90 km per uke + trening????

Wow!!!

Alle km kommer som følge av at jeg går til jobb og de fleste andre aktiviteter. Og at jeg sørger for å gå hver dag, også i helgene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 8.9.2019 den 21.51, Nicklusheletida skrev:

Det ble 2 økter på Evo og en gåtur/ joggetur på 6 km og dag ble det det jeg vil kalle en rusletur. 

I dag var dørstokkmila lang og motivasjonen ikke på topp. Litt trøtt etter selskap i går kveld/ natt.

Glemte å få med at jeg har en halvtime til og fra jobb hver dag + pluss 9 etasjer med trapper hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, frosken skrev:

Jeg går mye for tiden. Fordelen med å bo i Oslo er jo at det er mulig å gå til jobb og ulike aktiviteter. De siste månedene har jeg gått 85-90 km hver uke. I tillegg har jeg trent spinning 2 ganger i uka + 20 minutter styrke, også trener jeg en time styrke med tyngre vekter en dag i uka. For meg er det viktig med god planlegging, sånn at jeg ikke finner grunner til å droppe trening - og de siste månedene har det gått bra:-)

Det er mange kilometer for en frosk. Over to timer om dagen😮 (?) Det forklarer hvorfor du bruker Hoka Fjellstøvler på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Det er mange kilometer for en frosk. Over to timer om dagen😮 (?) Det forklarer hvorfor du bruker Hoka Fjellstøvler på jobben.

Takk for forståelsen for fjellstøvlene;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På ‎10‎.‎09‎.‎2019 den 11.02, Gargamel skrev:

Får krysse fingrene for at det hun også får en fin opplevelse.

Hun får passe på å fylle seg opp med karbohydrater det siste døgnet før løpet. (Det føles litt bakvendt for folk som er vant til å spise fornuftig)

Hun gjennomførte på 2 timer og 5 min og var brukbart fornøyd det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hun gjennomførte på 2 timer og 5 min og var brukbart fornøyd det 🙂

Ikke dårlig! 👏👏 👏(emojien forestiller klappende hender)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 timer siden, Gargamel skrev:

Ikke dårlig! 👏👏 👏(emojien forestiller klappende hender)

Målet var under 2 timer, men mammaen synes det var bra 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Målet var under 2 timer, men mammaen synes det var bra 😀

Jeg hadde også to timer som et slags mål og klarte det. Mammaen min synes også det var bra😃. For min del er det nok tungt å forbedre tiden noe særlig, din datter er ung og lovende og får prøve igjen neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...