Gå til innhold

Å ta sin død av noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når moren min sier til meg at dette kommer hun til å ta sin død av , vil det da være jeg som har drept henne hvis hun dør?

Eksempel: brodern og jeg krangler. Så sier moren min at den kranglingen vår kommer hun til å ta sin død av en gang snart. Uansett kommer jeg til å flytte ut snart for orker ikke å bo med mamma og brodern.Men tenk om hun dør neste gang vi krangler , er det vår skyld da?

 

Anonymkode: 6a201...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når moren min sier til meg at dette kommer hun til å ta sin død av , vil det da være jeg som har drept henne hvis hun dør?

Eksempel: brodern og jeg krangler. Så sier moren min at den kranglingen vår kommer hun til å ta sin død av en gang snart. Uansett kommer jeg til å flytte ut snart for orker ikke å bo med mamma og brodern.Men tenk om hun dør neste gang vi krangler , er det vår skyld da?

 

Anonymkode: 6a201...40b

Det er nok bare er uttrykk hun bruker. Synes imidlertid det er upassende å si det. Sannsynligheten er nok minimal for at noen dør som følge av krangling. Krangling blant søsken er helt normalt, selv om det er slitsomt for foreldrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når moren min sier til meg at dette kommer hun til å ta sin død av , vil det da være jeg som har drept henne hvis hun dør?

Eksempel: brodern og jeg krangler. Så sier moren min at den kranglingen vår kommer hun til å ta sin død av en gang snart. Uansett kommer jeg til å flytte ut snart for orker ikke å bo med mamma og brodern.Men tenk om hun dør neste gang vi krangler , er det vår skyld da?

 

Anonymkode: 6a201...40b

Når jeg vokste opp kunne både min far og min mor dø av hjertestopp når som helst hvis jeg ikke oppførte meg,de lever fremdeles. Men jeg var jo livredd de skulle dø når jeg var umulig i oppveksten,når jeg tenker meg om var det stygt å skremme på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke din skyld. Sannsynligheten for at det skjer som følge av krangling er vel temmelig liten, så det er nok bare en metafor for at hun har fått fullstendig nok. 

Noen ganger er det et godt valg å flytte ut om man ellers bare går hverandre på nervene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når moren min sier til meg at dette kommer hun til å ta sin død av , vil det da være jeg som har drept henne hvis hun dør?

Eksempel: brodern og jeg krangler. Så sier moren min at den kranglingen vår kommer hun til å ta sin død av en gang snart. Uansett kommer jeg til å flytte ut snart for orker ikke å bo med mamma og brodern.Men tenk om hun dør neste gang vi krangler , er det vår skyld da?

 

Anonymkode: 6a201...40b

Det er nok bare et uttrykkk. En gang da jeg var rampete, så sa mamma "pappaen din ville snudd seg i grava om han såg det du hadde gjort.".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skriver du bok får din far hjerteinfarkt sa min mor." "Du kan jo skrive om meg" sa min far. Jeg har aldri gjort det eller seriøst prøvet. Men ikke bare derfor. Og nå er det igrunnen for sent. Vet ikke hva jeg skulle skrive om.

Anonymkode: 797f0...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...