Gå til innhold

Trening uke 39


Lillemus

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lillemus skrev:

Grevling???? Hvis en grevling treffer deg så vil den bare snu og lunte bort - de angriper IKKE med mindre du er veldig nærgående mot en som har unger! Helt ufarlig for deg med mindre du prøver å ta den.

Jeg vet egentlig det... men likevel... Jeg har ikke hørt om grevling-angrep. Ser bare de for meg gående rundt  søpledunker osv😅

Nå er jeg redd for veps her det bare ble lufting sittende på verandaen... Og det har jeg aldri vært fram til jeg ble stukket for noen uker siden. Så nå sprayet jeg vilt mot en stor innpåsliten, som vel endte med at jeg sprayet meg selv, og innåndet det i de stakkars lungene mine😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, påskelilje skrev:

Nå skal jeg ha litt høstferie, og håper på noen fine gåturer i fjellet i alle fall. Håper på litt mer å rapportere på på søndag

Høres deilig ut m høstdager på fjellet - god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Stopptober?

Leste det mange ganger, før jeg (sannsynligvis) skjønte ordspillet med oktober 😄 Er det en greie som mange gjør nå i oktober?

Det er en kampanje for røykeslutt. Går som reklame på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, cilie skrev:

Det er en kampanje for røykeslutt. Går som reklame på TV. 

Å ja! Jeg ser lite på TV. I tillegg har jeg lært meg et anti-reklame-filter 😃 Jeg netter helt ned når reklamen kommer,  ekstremt lite som kommer helt gjennom til hjernen min 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, cilie skrev:

Høres deilig ut m høstdager på fjellet - god tur!

Takk! Gleder meg til noen dager fri sammen med mannen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39 ble slapp. Gikk glipp av pt-trening på tirsdag fordi jeg ble syk. Har bare trent på studio en gang. Gikk noen turer i nabolaget og kjenner at jeg har blitt i bedre form. Uke 40 er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...