AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Hva fungerte for akkurat deg? Hvilke endringer gjorde du for å gå ned i vekt som fungerte? Anonymkode: 8e148...9b8 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva fungerte for akkurat deg? Hvilke endringer gjorde du for å gå ned i vekt som fungerte? Anonymkode: 8e148...9b8 Jeg har gått ned i vekt. Jeg veide på det meste 65-66 kg i slutten av juli. Jeg sluttet å drikke så mye sukkerholdig drikke. Jeg drakk 3 til 4 liter Coca cola hver dag før. Gikk ned til 60 -61 kg på kort tid. Og jeg kjenner det virkelig på kroppen. For nå kan jeg sitte uten at det gjør vondt i magen. Magen er altså blitt mindre . Jeg føler meg bra. Dersom jeg ikke hadde gjort det tiltaket så kunne jeg mulig fått helseproblemer på sikt.. Endret 6. oktober 2019 av Thebutterfly 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 4 timer siden, Thebutterfly skrev: Jeg har gått ned i vekt. Jeg veide på det meste 65-66 kg i slutten av juli. Jeg sluttet å drikke så mye sukkerholdig drikke. Jeg drakk 3 til 4 liter Coca cola hver dag før. Gikk ned til 60 -61 kg på kort tid. Og jeg kjenner det virkelig på kroppen. For nå kan jeg sitte uten at det gjør vondt i magen. Magen er altså blitt mindre . Jeg føler meg bra. Dersom jeg ikke hadde gjort det tiltaket så kunne jeg mulig fått helseproblemer på sikt.. Supert. Takk for svar, og godt jobba☺️☺️ Anonymkode: 8e148...9b8 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Supert. Takk for svar, og godt jobba☺️☺️ Anonymkode: 8e148...9b8 Takk Det var tøfft i starten men nå går det fint 0 Siter
påskelilje Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg bruker appen MyfitnessPal og registrerer alt jeg spiser. Har fått meg mange overraskelser over hvor mange kalorier det er i ulike ting. Prøver å holde meg til anbefalt nivå i hverdagen, skeier litt ut av og til,men da er det bevisst. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva fungerte for akkurat deg? Hvilke endringer gjorde du for å gå ned i vekt som fungerte? Anonymkode: 8e148...9b8 Fulgte en kostplan med 4 faste måltider daglig og ingenting i tillegg. Har kaloriunderskudd på ca 500 pr dag og går ned 0,5 kg pr uke. Anonymkode: f1139...9f7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.