Gå til innhold

Å bli eldre utseendemessig


 cilie

Anbefalte innlegg

1 time siden, cilie skrev:

Jeg synes det er tøft å bli eldre. Og synes mange menn klarer seg bedre. Det er vel også en grunn til at så mange menn finner yngre partnere. 

Det er naturens gang, bli til, eldes og dø. Dessverre og heldigvis lite du kan gjøre med det, hvis du ikke vet om noe magisk jeg ikke vet om:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, cathlin skrev:

Det er naturens gang, bli til, eldes og dø. Dessverre og heldigvis lite du kan gjøre med det, hvis du ikke vet om noe magisk jeg ikke vet om:-) 

Vi blir vel stygge fordi vi skal være uattraktive. Vi er dårlig skapt

Anonymkode: 10d8a...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen problemer med å bli hverken 30, 40 eller 50, men nå nærmer jeg meg faretruende 60. Kan ikke si at jeg akkurat gleder meg til det (har noen år igjen) Samtidig så får jeg jo det mentalt bedre for hvert år som går, selv om kroppen er kranglete. Tenker litt at alternativet er så mye verre. Så jeg prøver å være fornøyd med hver bursdag som er overstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg har ikke hatt noen problemer med å bli hverken 30, 40 eller 50, men nå nærmer jeg meg faretruende 60. Kan ikke si at jeg akkurat gleder meg til det (har noen år igjen) Samtidig så får jeg jo det mentalt bedre for hvert år som går, selv om kroppen er kranglete. Tenker litt at alternativet er så mye verre. Så jeg prøver å være fornøyd med hver bursdag som er overstått. 

Jeg skal innrømme at det var hakket verre å bli 50 enn å bli 40, men det går helt utmerket å være i 50-årene, selv om jeg overhodet ikke føler meg så gammel! :D Men 60... Hm. Bra det er noen år til for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kupton skrev:

Fikk en hilsen fra en gammel venninne på bursdagen. Det satte det hele i perspektiv: "Hjertet har ingen rynker 🙂 "

Herlig ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 55 år og « mett av dage» som man sier. Min beste tid er over og jeg lever kun fordi min nærmeste trenger meg. Ingen forventning, håp eller begeistring over dette livet lenger. Så trøtt av smerten ved å være psykisk syk, at utallige forsøk på å bli bedre mislyktes. Utseende betyr lite egentlig , det er livslyst og engagement som teller. Å kunne møte livet med den visdommen alderen gir og samtidig la seg begeistre over livet. 

Anonymkode: 88c25...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 55 år og « mett av dage» som man sier. Min beste tid er over og jeg lever kun fordi min nærmeste trenger meg. Ingen forventning, håp eller begeistring over dette livet lenger. Så trøtt av smerten ved å være psykisk syk, at utallige forsøk på å bli bedre mislyktes. Utseende betyr lite egentlig , det er livslyst og engagement som teller. Å kunne møte livet med den visdommen alderen gir og samtidig la seg begeistre over livet. 

Anonymkode: 88c25...c02

Jeg er 43 og har det som deg.. 

Anonymkode: 60255...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 12.24, Babette skrev:

Jeg har et litt annet utgangspunkt når det gjelder det å eldes: For meg er det selve alderen jeg ikke er komfortabel med, utseendemessig har jeg lite å klage over. Jeg har bikket 60, men blir ofte tatt for å være opptil 20 år yngre og vet jeg holder meg godt både i ansikt og kropp  - men så var det dette med alderen, da. Jeg hater å være den eldste i ulike sammenhenger både i  jobbsammenheng og privat, og depper for hver bursdag.

Man er ikke eldre enn man føler seg, sies det, men alderen kan vi ikke løpe fra.

For en deprimerende tråd. Jeg er på alder med Babette, men ser på ingen måte 20 år yngre ut 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, laban skrev:

For en deprimerende tråd. Jeg er på alder med Babette, men ser på ingen måte 20 år yngre ut 😠

Kan ikke la være å kommentere. Det er _ingen_ som ser 20 år yngre ut enn sin alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Kan ikke la være å kommentere. Det er _ingen_ som ser 20 år yngre ut enn sin alder :)

Joda, jeg har kunder på jobben som er mye eldre enn de ser ut - har en kvinne jeg trodde var i midten av 50-årene og holdt på å besvime da jeg fant ut at hun var 72!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 12.24, Babette skrev:

Jeg har et litt annet utgangspunkt når det gjelder det å eldes: For meg er det selve alderen jeg ikke er komfortabel med, utseendemessig har jeg lite å klage over. Jeg har bikket 60, men blir ofte tatt for å være opptil 20 år yngre og vet jeg holder meg godt både i ansikt og kropp  - men så var det dette med alderen, da. Jeg hater å være den eldste i ulike sammenhenger både i  jobbsammenheng og privat, og depper for hver bursdag.

Man er ikke eldre enn man føler seg, sies det, men alderen kan vi ikke løpe fra.

Jeg er 28 og depper for hver bursdag...

Anonymkode: 10d8a...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
14 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Kan ikke la være å kommentere. Det er _ingen_ som ser 20 år yngre ut enn sin alder :)

Joda, hvis man har progressive briller🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fokuserte kun på utseende i tråden her, men må understreke at jeg misliker alt ved at tiden løper. Skulle gjerne stoppet tiden en stund da jeg var 32-ish. Trist med eldre foreldre osv. Jeg har ikke noe ønske om å se kunstig ung ut - bare yngst i venneflokken, hihi!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Jeg fokuserte kun på utseende i tråden her, men må understreke at jeg misliker alt ved at tiden løper. Skulle gjerne stoppet tiden en stund da jeg var 32-ish. Trist med eldre foreldre osv. Jeg har ikke noe ønske om å se kunstig ung ut - bare yngst i venneflokken, hihi!
 

Hvor mange år er du da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cilie skrev:

Jeg fokuserte kun på utseende i tråden her, men må understreke at jeg misliker alt ved at tiden løper. Skulle gjerne stoppet tiden en stund da jeg var 32-ish. Trist med eldre foreldre osv. Jeg har ikke noe ønske om å se kunstig ung ut - bare yngst i venneflokken, hihi!
 

Det med eldre foreldre skjønner jeg veldig godt. Mannen sine foreldre nærmer seg 70 og de begynner å bli så gamle og skrøpelige. De kan jo ha 20 år igjen liksom, eller mer, men det er jo på en måte vondt å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 23.28, Nicklusheletida skrev:

Kan ikke la være å kommentere. Det er _ingen_ som ser 20 år yngre ut enn sin alder :)

Nei, det skal godt gjøres. Og det vil alltid komme an på øynene som ser. Jeg synes ikke selv at jeg ser 20 år yngre ut selv om jeg holder meg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...