cilie Skrevet 17. november 2019 Skrevet 17. november 2019 Som ukene flyr! Her ble det intervaller og styrke på senter lørdag og gå/jogg i skogen i dag. Er greit fornøyd gitt omstendighetene. Håper å øke til 3 x kommende uke. Sliter med stivhet og smerter om dagen. 3 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2019 Skrevet 17. november 2019 13 minutter siden, cilie skrev: Som ukene flyr! Her ble det intervaller og styrke på senter lørdag og gå/jogg i skogen i dag. Er greit fornøyd gitt omstendighetene. Håper å øke til 3 x kommende uke. Sliter med stivhet og smerter om dagen. Det er adskillig verre å komme seg ut etter jobb nå i stappmørket ja - i tillegg har jeg vært forkjølet så denne uka ble det en tur på lørdag og en på søndag. 3 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17. november 2019 Skrevet 17. november 2019 Ryggen min er fortsatt ikke helt god, men har kommet i gang med gåturer ute denne uka. Starter på jobb i morgen og håper å.øke lengdene på gåturene uka som kommer. Styrketrening tør jeg ikke helt enda, kjenner jeg. 2 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 18. november 2019 Skrevet 18. november 2019 Grei uke. To joggeturer og en tur i gym'en. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. november 2019 Skrevet 18. november 2019 En økt med pt og en dag med styrketrening. Noen småturer. Sånn passe fornøyd. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.