AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg elsker naturfag og kjemi! Vi har en lab… på skolen der vi får drive med forskjellige type analyser. Blande forskjellige stoffer med hverandre osv. Jeg vil teste det ut hjemme, fordi det er ikke alt vi får jobbe med på skolen, de har en læreplan som vi må følge og derfor vil jeg gjøre litt andre analyser og tester hjemme som vi ikke har mulighet til å gjøre på skolen. Jeg ønsker å få tak i noen stoffer, men hvordan gjør jeg det lovlig ? Kan en privat person kjøpe slike ting eller må man få en godkjennelse for å gjøre det ? Hvordan får skolen tak i forskjellig type kjemikalier ? Ønsker det renest mulig, vil ikke ha en eksplosjon i huset... Anonymkode: e9a9c...422 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/452121-hvordan-f%C3%A5r-jeg-tak-i-disse-tingene-lovlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.