Gå til innhold

Flere som begynner 1 januar?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg skal kutte ut chips og sjokolade, spise sunt..knekkebrød istedenfor brød. Skal ned 25 kilo til midten av juni. Skal prøve å gå litt lengre tid på tredemøllen,og kanskje ta noen flere øvelser enn vanlig. Har også planer om å gå turer, håper jeg klarer det. Blir veiedag hver fredag på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen tro på slike nyttårsforsetter. 

Anonymkode: 04db3...e58

Jeg har klart det før så skal nok klare det igjen, bevise for meg selv at jeg kan gå ned i kilo selv på ap. Sist var jeg uten ap da, men det gjelder å ha viljestyrke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg har klart det før så skal nok klare det igjen, bevise for meg selv at jeg kan gå ned i kilo selv på ap. Sist var jeg uten ap da, men det gjelder å ha viljestyrke. 

Flott 👍

Anonymkode: 04db3...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg skal kutte ut chips og sjokolade, spise sunt..knekkebrød istedenfor brød. Skal ned 25 kilo til midten av juni. Skal prøve å gå litt lengre tid på tredemøllen,og kanskje ta noen flere øvelser enn vanlig. Har også planer om å gå turer, håper jeg klarer det. Blir veiedag hver fredag på meg. 

Jeg følger deg gjerne😊

Jeg hadde planer om å slutte og røyke i begynnelsen av januar,  men da jeg gikk tom for røyk her om dagen, så valgte jeg og ikke kjøpe. Nå har dette vært en langvarig prosess, hvor jeg det siste halvåret har gjort en rekke forandringer på det området (har nikotintyggis da)

Skal også tilbake til mat og treningsplanen jeg hadde før. Jeg veier meg både mandag og fredag, det fungerer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg skal kutte ut chips og sjokolade, spise sunt..knekkebrød istedenfor brød. Skal ned 25 kilo til midten av juni. Skal prøve å gå litt lengre tid på tredemøllen,og kanskje ta noen flere øvelser enn vanlig. Har også planer om å gå turer, håper jeg klarer det. Blir veiedag hver fredag på meg. 

du burde veie deg på mandag eller onsdager. IKKE fredag.

Anonymkode: bd1e8...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg følger deg gjerne😊

Jeg hadde planer om å slutte og røyke i begynnelsen av januar,  men da jeg gikk tom for røyk her om dagen, så valgte jeg og ikke kjøpe. Nå har dette vært en langvarig prosess, hvor jeg det siste halvåret har gjort en rekke forandringer på det området (har nikotintyggis da)

Skal også tilbake til mat og treningsplanen jeg hadde før. Jeg veier meg både mandag og fredag, det fungerer for meg.

Ok, flott :) 

Du er flink som holder deg til nikotintyggis, jeg syns den smakte herk og klarte det ikke. Men har planer om å dampe, men må komme i gang med sunn livsstil først. Det blir spennende å se hvor mye vi går ned hver uke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

du burde veie deg på mandag eller onsdager. IKKE fredag.

Anonymkode: bd1e8...95b

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvorfor ikke?

fordi da går man på en smell i helgen rett som det er ;)  

Anonymkode: bd1e8...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi da går man på en smell i helgen rett som det er ;)  

Anonymkode: bd1e8...95b

Nei skal ikke det, ikke sjokolade og chips. Men skal unne meg noe god mat på lørdagskvelden, ellers holder jeg ikke ut ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei skal ikke det, ikke sjokolade og chips. Men skal unne meg noe god mat på lørdagskvelden, ellers holder jeg ikke ut ;) 

helt enig! begynner jeg og :) 

Anonymkode: bd1e8...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortsette med å prøve å normalisere kostholdet mitt. Har hatt spiseforstyrrelse nesten hele livet mitt og det har vært veldig ustabilt. Har fått hjelp fra fastlege og ernæringsfysiolog til å lage en plan og jeg fulgte den slavisk en stund. Men pga sykdom siste tiden og innleggelse så har det blitt mye slurv og lite mat. Jeg merker at det trigger litt, så forsetttet mitt nå blir å jobbe meg tilbake der jeg var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg skal kutte ut chips og sjokolade, spise sunt..knekkebrød istedenfor brød. Skal ned 25 kilo til midten av juni. Skal prøve å gå litt lengre tid på tredemøllen,og kanskje ta noen flere øvelser enn vanlig. Har også planer om å gå turer, håper jeg klarer det. Blir veiedag hver fredag på meg. 

Kan du ikke begynne i morgen?

Anonymkode: 9aa61...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Vekten min har gått opp og ned siden begynnelsen av oktober, så i realiteten har jeg ikke gått ned et gram. Noe må jeg gjøre feil. Det er ikke særlig inspirerende å gå så mange måneder uten at noe skjer. Jeg skal kutte ut sukker på nyåret. Har i hvert fall fått kjøpt suketter! Så får vi se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg er med! Vekten min har gått opp og ned siden begynnelsen av oktober, så i realiteten har jeg ikke gått ned et gram. Noe må jeg gjøre feil. Det er ikke særlig inspirerende å gå så mange måneder uten at noe skjer. Jeg skal kutte ut sukker på nyåret. Har i hvert fall fått kjøpt suketter! Så får vi se.

 

Bra du er med :) 

Sukker er ikke bra nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Martine skrev:

Jeg skal fortsette med å prøve å normalisere kostholdet mitt. Har hatt spiseforstyrrelse nesten hele livet mitt og det har vært veldig ustabilt. Har fått hjelp fra fastlege og ernæringsfysiolog til å lage en plan og jeg fulgte den slavisk en stund. Men pga sykdom siste tiden og innleggelse så har det blitt mye slurv og lite mat. Jeg merker at det trigger litt, så forsetttet mitt nå blir å jobbe meg tilbake der jeg var. 

Ønsker deg lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...