Gå til innhold

Flere som begynner 1 januar?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg strekker nok jula noe lenger mtp at jeg er syk og ikke kommer til å jobbe før 6/1. Skal nå slutte med mitt faste, daglige inntak av Cola Zero og ellers tenker jeg mest mulig lavkarbo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Jeg strekker nok jula noe lenger mtp at jeg er syk og ikke kommer til å jobbe før 6/1. Skal nå slutte med mitt faste, daglige inntak av Cola Zero og ellers tenker jeg mest mulig lavkarbo. 

Bra det da :) 

Men du kan vel drikke cola zero? Jeg kommer til å drikke lett brus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Bra det da :) 

Men du kan vel drikke cola zero? Jeg kommer til å drikke lett brus. 

Ja, men jeg er avhengig. Er lei av å bære på store pk med brus. Tror det også trigger lysten på alt annet enn sunn mat dessverre. Så litt innimellom, men ikke opp mot 1,5 l hver dag liksom🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, cilie skrev:

Ja, men jeg er avhengig. Er lei av å bære på store pk med brus. Tror det også trigger lysten på alt annet enn sunn mat dessverre. Så litt innimellom, men ikke opp mot 1,5 l hver dag liksom🤪 

Ok. Jeg får dekket søtsuget med lettbrus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg får dekket søtsuget med lettbrus. 

Det går over hvis du ignorerer det.

Anonymkode: 9aa61...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går over hvis du ignorerer det.

Anonymkode: 9aa61...8fb

Lettbrus skader ikke, går ned i vekt selv om jeg drikker det. Har gjort det før, da drakk jeg pepsi max hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Lettbrus skader ikke, går ned i vekt selv om jeg drikker det. Har gjort det før, da drakk jeg pepsi max hver dag. 

Du sparer mye penger på å drikke vann.

Anonymkode: 9aa61...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du sparer mye penger på å drikke vann.

Anonymkode: 9aa61...8fb

Ja det er sant, før hadde jeg alltid vannflaske med meg men nå er det pepsi max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...