AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Hei! jeg er sliten uansett hvor mye jeg slapper av, har hatt noen dager fri fra jobben, det har ikke hjulpet. Er mye ute og gjør ting med venner, føler det er viktig å være så mye som mulig med dem. Er slitsomt å stå opp og dra på jobb, og er helt ødelagt når jeg kommer hjem. Er også blitt ekstremt usunn, spiser mye dritt og drikker mye cola. Trene orker jeg heller ikke. Blir ofte sur/ oppgitt på foreldre og kjæresten. min seksuelle lyst har blitt veldig lav, og dette går litt utover forholdet mellom meg og kjæresten. Jeg er bare 18år og er lærling, er usikker på om jeg er utbrent eller om jeg bare er psykisk sliten. Hva kan jeg gjøre med dette? Noen som har erfaring? Anonymkode: 3a226...8a5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/452533-utbrenthet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! jeg er sliten uansett hvor mye jeg slapper av, har hatt noen dager fri fra jobben, det har ikke hjulpet. Er mye ute og gjør ting med venner, føler det er viktig å være så mye som mulig med dem. Er slitsomt å stå opp og dra på jobb, og er helt ødelagt når jeg kommer hjem. Er også blitt ekstremt usunn, spiser mye dritt og drikker mye cola. Trene orker jeg heller ikke. Blir ofte sur/ oppgitt på foreldre og kjæresten. min seksuelle lyst har blitt veldig lav, og dette går litt utover forholdet mellom meg og kjæresten. Jeg er bare 18år og er lærling, er usikker på om jeg er utbrent eller om jeg bare er psykisk sliten. Hva kan jeg gjøre med dette? Noen som har erfaring? Anonymkode: 3a226...8a5 det høres ut som depresjonssymptomer. Det du bør gjøre er å bestille time hos fastlege. Det kan være du bør begynne på medisiner, og samtaler med en behandler. Anonymkode: 30755...09c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/452533-utbrenthet/#findComment-3947486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.