Gå til innhold

Ukas vekt/vektnedgang.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hei. Hvordan går det med dere?

Jeg har gått ned 3,2 kilo denne uken og er på nittitallet, nå ser jeg frem mot 95 tallet. Må jo ha delmål :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg veier 77,3 kilo. Har gått ned ca 1 kilo på halvannen uke. Håper å være under 77 neste fredag.

Hvor mye skal du ned da? Syns du veide så lite :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier nå 74,5 kg og har altså ikke lagt på meg over julen. Det er jo bra! Jeg har kuttet ut sukker og tør å gå sulten en stund. Tidligere har jeg fått helt panikk. Mat er virkelig knyttet opp til følelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg veier nå 74,5 kg og har altså ikke lagt på meg over julen. Det er jo bra! Jeg har kuttet ut sukker og tør å gå sulten en stund. Tidligere har jeg fått helt panikk. Mat er virkelig knyttet opp til følelser!

Ja merker at mat er knytt opp til følelser, man må holde ut ting ved å gå sulten..det er sikkert. Hvor mye skal du ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja merker at mat er knytt opp til følelser, man må holde ut ting ved å gå sulten..det er sikkert. Hvor mye skal du ned?

Jeg skal ned 20 kg. Jeg er en liten dame, så 55 kg er akkurat passe for meg. Det var det jeg veide før jeg begynte med medisiner. Hvor mye skal du ned?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg skal ned 20 kg. Jeg er en liten dame, så 55 kg er akkurat passe for meg. Det var det jeg veide før jeg begynte med medisiner. Hvor mye skal du ned?

 

Okay. Jeg skal ned til i alle fall 80 kilo, da er jeg fornøyd. Blir det mer så er det en bonus, jeg har ikke tro på bmi resultater for da er man overvektig selv om man er slank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Hei. Hvordan går det med dere?

Jeg har gått ned 3,2 kilo denne uken og er på nittitallet, nå ser jeg frem mot 95 tallet. Må jo ha delmål :) 

Så bra at du har gått ned så mye på en uke. Du er flink.

Med meg går det rett vest for tiden. Spiser meg dårlig hver dag. Og ja, mat er knyttet til følelser. Demper uro med div spiselige ting.  Kanskje denne tråden kan bli en inspirasjon til å greie og snu om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, emilie321 skrev:

Så bra at du har gått ned så mye på en uke. Du er flink.

Med meg går det rett vest for tiden. Spiser meg dårlig hver dag. Og ja, mat er knyttet til følelser. Demper uro med div spiselige ting.  Kanskje denne tråden kan bli en inspirasjon til å greie og snu om.

Takk, har gått mye sulten da :) 

Ja det er knyttet til følelser, jeg har hatt masse angst denne uken. Det hjelper på å putte i seg ting, men det er jo ikke bra. Håper det går bedre med deg snart og at du greier å snu om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvor mye skal du ned da? Syns du veide så lite :) 

Jeg har ennå ikke mistet håpet helt om en gang å veie under 70 kilo... Men, jeg tror jeg hadde vært fornøyd om jeg hadde klart å komme ned til 72. Tror nok forbrenningen er mye lavere nå enn for 10 år siden. Jeg er 169 cm høy, så jeg veier litt for mye. Ikke at det plager meg så voldsomt, men jeg tror jeg hadde trivdes bedre med noen få kilo mindre. Har liksom litt for mye fett overalt, ganske så jevnt fordelt :-D - fra legger til lår, rompe, rygg og armer - men ingenting dramatisk altså for min del :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk, har gått mye sulten da :) 

Ja det er knyttet til følelser, jeg har hatt masse angst denne uken. Det hjelper på å putte i seg ting, men det er jo ikke bra. Håper det går bedre med deg snart og at du greier å snu om. 

Takk snille deg

Ja, det håper jeg også. Blir bare enda mer deprimert og oppgitt av å være så stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har ennå ikke mistet håpet helt om en gang å veie under 70 kilo... Men, jeg tror jeg hadde vært fornøyd om jeg hadde klart å komme ned til 72. Tror nok forbrenningen er mye lavere nå enn for 10 år siden. Jeg er 169 cm høy, så jeg veier litt for mye. Ikke at det plager meg så voldsomt, men jeg tror jeg hadde trivdes bedre med noen få kilo mindre. Har liksom litt for mye fett overalt, ganske så jevnt fordelt 😄 - fra legger til lår, rompe, rygg og armer - men ingenting dramatisk altså for min del 😄

Nei du er nok ikke overvektig,men det er den trivselsvekten da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk snille deg

Ja, det håper jeg også. Blir bare enda mer deprimert og oppgitt av å være så stor. 

Ja det er deprimerende å være stor, vi må bare klare det. Jeg orker ikke en til sommer som dette, i fjor gjorde jeg ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har gått opp 400 gram i helgen selv om jeg har spist lite :( For en skuffelse. 

Å gå opp eller ned 400 g er det samme som uforandret vekt. Du kan ikke regne med at det fortsetter med flere kilo ned pr. uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Å gå opp eller ned 400 g er det samme som uforandret vekt. Du kan ikke regne med at det fortsetter med flere kilo ned pr. uke. 

Uff neivel. Men jeg kan vel forvente en kilo i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 10.43, stjernestøv skrev:

Hei. Hvordan går det med dere?

Jeg har gått ned 3,2 kilo denne uken og er på nittitallet, nå ser jeg frem mot 95 tallet. Må jo ha delmål :) 

Jeg veier 59 kg. Har gått ned ganske mange kilo etter at jeg ble mer forsiktig med sukkerinntak. I juli : 66 kg. Januar : 59 kg. 

Anonymkode: 8d5e8...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 59 kg. Har gått ned ganske mange kilo etter at jeg ble mer forsiktig med sukkerinntak. I juli : 66 kg. Januar : 59 kg. 

Anonymkode: 8d5e8...96b

Ok. Heldig du da, det var lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff neivel. Men jeg kan vel forvente en kilo i uken?

For å være helt ærlig tror jeg man skal ta det som det kommer, i hvert fall så lenge man ikke går tydelig opp. I starten mister man en del væske, det tar lenger tid når kroppen må leve av å forbrenne fett. Du trenger tålmodighet 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

For å være helt ærlig tror jeg man skal ta det som det kommer, i hvert fall så lenge man ikke går tydelig opp. I starten mister man en del væske, det tar lenger tid når kroppen må leve av å forbrenne fett. Du trenger tålmodighet 😐

Ja får prøve å ha tålmodighet, føler det er medisinen som niholder på kiloene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...