Nicklusheletida Skrevet 26. januar 2020 Skrevet 26. januar 2020 Daglig: Halvtimes gåing( tur/retur) mellom jobb og togstasjon. 9 etasjer med trapper. Tar 2 trinn om gangen. Jeg har tatt frem krakken min igjen og tar step-up. Krakken når meg til knærne. Tidligere tok jeg step upp på den med manualer i hver hånd, men ikke nå lenger. Jeg er satt kraftig tilbake i styrke etter lumbagoen jeg hadde og har fortsatt problemener med hoftene, så nå har jeg en jobb å gjøre. Må trene meg opp igjen. Skremmende hvordan det har gått nedover meg på kort tid 😞 Ellers driver jeg med hjemmelagede yogaøvelser. Utenom dette: Tirsdag: Det vanlige på Evo. Halvtime på tredemølle og halvtime styrke. Ondsdag: Kveldstur 6 km. Torsdag: Det samme som tirsdag. Søndag: Gåtur på litt i underkant av ei mil. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 26. januar 2020 Skrevet 26. januar 2020 Jeg er fornøyd denne uken. 3 dager med styrketrening. 4x4 intervall på tredemølle (drittvær) pluss en fin 14 km skitur nå som været er bra. Det holder for min del. 0 Siter
emilie321 Skrevet 27. januar 2020 Skrevet 27. januar 2020 7 timer siden, Nicklusheletida skrev: Daglig: Halvtimes gåing( tur/retur) mellom jobb og togstasjon. 9 etasjer med trapper. Tar 2 trinn om gangen. Jeg har tatt frem krakken min igjen og tar step-up. Krakken når meg til knærne. Tidligere tok jeg step upp på den med manualer i hver hånd, men ikke nå lenger. Jeg er satt kraftig tilbake i styrke etter lumbagoen jeg hadde og har fortsatt problemener med hoftene, så nå har jeg en jobb å gjøre. Må trene meg opp igjen. Skremmende hvordan det har gått nedover meg på kort tid 😞 Ellers driver jeg med hjemmelagede yogaøvelser. Utenom dette: Tirsdag: Det vanlige på Evo. Halvtime på tredemølle og halvtime styrke. Ondsdag: Kveldstur 6 km. Torsdag: Det samme som tirsdag. Søndag: Gåtur på litt i underkant av ei mil. Du er så flink😊 Trening er ferskvare, men det som er så bra, er at musklene bare venter på å bli brukt igjen. 0 Siter
emilie321 Skrevet 27. januar 2020 Skrevet 27. januar 2020 Egentlig burde jeg ikke skrive her, for jeg kan ikke si at jeg har trent. Men i går så greide jeg for første gang på lenge, å sparke meg ut for å gå en tur. Gikk bare 2 km, men litt er bedre enn ingenting. Er fortsatt ikke i form, så jeg er fornøyd med at jeg i det hele tatt kom meg ut i går. Nå håper jeg på å kunne skrive litt mer neste uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.