AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 Hvorforfor tror dere det er slik og hvorfor har det ikke vært slik tidligere? Anonymkode: 5613b...f7c 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorforfor tror dere det er slik og hvorfor har det ikke vært slik tidligere? Anonymkode: 5613b...f7c For å finne ut om det kan skyldes illebefinnende eller rusmisbruk kanskje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 Men går det an selv i dag? Anonymkode: 5613b...f7c 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men går det an selv i dag? Anonymkode: 5613b...f7c På hvilken måte da, tenker du? Det kan vel bli knapt med ressurser vil jeg tro, men utover det er det vel ikke noen problemer med det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 Jeg tenkte som rettsbevis. Jeg har lest en obfuksjonsraport en gang logg det var lite konklusjoner å finne. Stort sett bare åpninger for nye hypoteser. Men i denne sammenheng er kanskje alt annerledes. Anonymkode: 5613b...f7c 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 Det er vel for å finne ut mer om årsaken til ulykkene, sånn at de vet mer om hvor de kan sette inn mere forebyggende tiltak. 0 Siter
laban Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorforfor tror dere det er slik Akkurat det står ganske tydelig i omtalen av forslaget i nettavisene o.l.: Et sikrere bilde av hva som skjedde, øker sjansen for at nye ulykker kan forebygges. https://www.tryggtrafikk.no/nyheter/obduksjon-av-alle-trafikkdrepte/# Dessuten kan det være viktig for de pårørende, kanskje særlig når ulykken virker uforståelig. Hvis faren din på 85 kjører i fjellveggen, bebreider du kanskje deg selv for at du ikke forsto at han burde slutte å kjøre bil, eller du lurer på om han var deprimert og gjorde det med vilje. Da kan det være en lettelse å få vite at det skjedde fordi han fikk hjertestans. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: og hvorfor har det ikke vært slik tidligere? Antakelig et ressursspørsmål. Man har latt være i de tilfeller årsaken virker klar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 Det er bare et forslag altså. Anonymkode: 5613b...f7c 0 Siter
laban Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare et forslag altså. Anonymkode: 5613b...f7c Nei, det har akkurat blitt vedtatt: https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/50l2WO/naa-skal-alle-som-blir-drept-i-trafikken-obduseres Men det tar kanskje litt tid før det skjer i praksis, hvis det er en lovendring. Men jeg forstår det som at det nå er bestemt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.