Gjest Gargamel Skrevet 13. februar 2020 Skrevet 13. februar 2020 Litt der samme som @påskelilje, med stor vekt på regning. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 13. februar 2020 Skrevet 13. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du jobber med..? Hørtes ut som noe spennende.... Det er ikke mange jobber der du både leser, skriver, formidler, undersøker og regner Anonymkode: b8d6b...896 Jeg tror jeg jobber med noe ganske annet enn @påskelilje, men kunne likevel nesten sagt det samme. 0 Siter
Fionys Skrevet 13. februar 2020 Skrevet 13. februar 2020 Jeg er dessverre for syk til å kunne jobbe. Har tidligere hatt flere forskjellige jobber, men den siste jobben var jeg assistent på skole og sfo. 0 Siter
påskelilje Skrevet 13. februar 2020 Skrevet 13. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du jobber med..? Hørtes ut som noe spennende.... Det er ikke mange jobber der du både leser, skriver, formidler, undersøker og regner Anonymkode: b8d6b...896 Jeg har ikke lyst til å si akkurat hva jeg jobber med. Interessant og viktig for samfunnet er det i alle fall (noe som forsåvidt gjelder veldig mange arbeidsplasser 😃) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 Skrevet 13. februar 2020 Jeg jobber med noe samfunnsnyttig kan en si, med noe bedrifter og privatpersoner trenger. Mer vil jeg ikke si 😉 Anonymkode: b8d6b...896 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 Skrevet 13. februar 2020 Jeg jobber ikke. Lever et slaraffenliv 24/7. Liddli morsomt. Anonymkode: 023dc...831 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 Skrevet 13. februar 2020 Jeg gikk mange år på skole før jeg gikk inn i en svært travel og utfordrende jobb. Jeg husker jeg drømte om å kunne ha mer fri og tenkte ar de trygdede hadde det godt . Meget ufrivillig havnet jeg som uføretrygd selv etter mange år i yrket. Det er som å visne bort litt og litt. Jeg bare eksisterer. Uten mål og mening. Det er absolutt ikke noe å misunne andre å være uføretrygdet. Anonymkode: 08b35...2fd 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 14. februar 2020 Skrevet 14. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk mange år på skole før jeg gikk inn i en svært travel og utfordrende jobb. Jeg husker jeg drømte om å kunne ha mer fri og tenkte ar de trygdede hadde det godt . Meget ufrivillig havnet jeg som uføretrygd selv etter mange år i yrket. Det er som å visne bort litt og litt. Jeg bare eksisterer. Uten mål og mening. Det er absolutt ikke noe å misunne andre å være uføretrygdet. Anonymkode: 08b35...2fd Selvfølgelig ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 Skrevet 16. februar 2020 Sekretær kontor. Anonymkode: 81d48...902 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.