Marye Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så Gud er digital? Hvilket nr sendte Han fra? Anonymkode: 2788f...9b4 En tyrker jeg ga bort alle pengene mine til i manisk tilstand 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Marye skrev: En tyrker jeg ga bort alle pengene mine til i manisk tilstand Uffda... håper det ikke var alt for mye.. 0 Siter
Marye Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, RamonaK skrev: Uffda... håper det ikke var alt for mye.. Jeg var så jæææævla psykotisk. Trodde pengene ville Gro tilbake i trærne 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, Marye skrev: Jeg var så jæææævla psykotisk. Trodde pengene ville Gro tilbake i trærne det hadde vært noe:) jeg gå bort mine til Frelsesarmeen for jeg hadde bestemt meg for å gi fra meg alt å leve litt sånn som Gandhi.... 0 Siter
Marye Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, RamonaK skrev: det hadde vært noe:) jeg gå bort mine til Frelsesarmeen for jeg hadde bestemt meg for å gi fra meg alt å leve litt sånn som Gandhi.... Det eneste jeg brydde meg om var å få et siste knull,koste hva det koste ville. Lå 2 mnd sengeliggende mens jeg var manisk og tenkte ut hvordan få han en siste gang. Så da han skjønte det ble det mer enn bare ETT siste knull, for å I det sånn jeg trodde til slutt han vAr noe større enn denne verden men lurte veldig på om han var prostituert, men skjønte plutselig han playet meg. Største player i Tyrkia . Og nå playet han med hjernen min og alle folka jeg så var med på spillet . Verdens mest spennende spill. alle rapporterte tilbake til han hvordan jeg gjorde det i spillet. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, Marye skrev: Det eneste jeg brydde meg om var å få et siste knull,koste hva det koste ville. Lå 2 mnd sengeliggende mens jeg var manisk og tenkte ut hvordan få han en siste gang. Så da han skjønte det ble det mer enn bare ETT siste knull, for å I det sånn jeg trodde til slutt han vAr noe større enn denne verden men lurte veldig på om han var prostituert, men skjønte plutselig han playet meg. Største player i Tyrkia . Og nå playet han med hjernen min og alle folka jeg så var med på spillet . Verdens mest spennende spill. alle rapporterte tilbake til han hvordan jeg gjorde det i spillet. Uff det er ikke lett... skulle ønske det var litt mer ærlig informasjon om det å ha bipolar der ute. Personlig har jeg følt meg veldig alene og trodd at det bare var jeg som gjorde sånt... 1 Siter
Marye Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 8 minutter siden, RamonaK skrev: Uff det er ikke lett... skulle ønske det var litt mer ærlig informasjon om det å ha bipolar der ute. Personlig har jeg følt meg veldig alene og trodd at det bare var jeg som gjorde sånt... Jeg føler meg VELDIG alene!! Det jeg ser i media om mani er liksom bare at man elsker å gjøre husarbeid og vasker rundt leiligheten 4 på natta 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 16 minutter siden, Marye skrev: Jeg føler meg VELDIG alene!! Det jeg ser i media om mani er liksom bare at man elsker å gjøre husarbeid og vasker rundt leiligheten 4 på natta Ja helt enig. En sånn mani hadde hadde jo nesten vært positivt. Jeg blir aldri glad når jeg blir manisk, bare blir rar og gjør mye dumt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.