Gå til innhold

Ukens vekt - uke 13


Gondor

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, cilie skrev:

Da er vi klare i morgen / mandag. Her er det rødvin og en haug kjeks, ost, briesyltetøy m tilbehør nå. Vært usunn hele påsken. Starter en motivasjonstråd mandag. 5 uker til 17. mai i morgen. Mulig med noe ned til det.

Jeg er med🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammel_doler

Noen fordeler med depresjon må det være så her går vekta gradvis nedover uke for uke. 
 

Er dog med på å prøve en litt sunnere livsstil fra mandag av. 💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med!

Merker at det er mye sitting og sofaligging for tiden... Men jeg har vært på.mange fine turer i påska da 😊

Skal ha hjemmekontor minst en uke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, cilie skrev:

Ja, tenk om vi om 5 uker kan passe en for trang skjorte feks. 

Ja må bare ta meg sammen nå, hadde gått opp en kilo til...liker ikke tallet jeg er på nå. Vi får stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! Vi er flere her som ønsker å gå ned, og vi er flere som strever med å holde en stabil vekt i lengden enten vi er for glad i mat, beveger oss for lite, trøstespiser, kosespiser, overspiser, har andre plager som resulterer i vektøkning osv. Nå har det vært påske - og kombinert med Corona-sit. - er det nok flere enn meg selv som har tatt litt ekstra i mat-inntaket (Les:godteri for ut.) den siste tiden. Nå kommer sol og sommer nærmere for hver dag, og det er på tide å realisere noe av det som skulle vært gjort i januar... Bedre sent enn aldri... så håper vi kan støtte hverandre gjennom en ny tråd som jeg kaller motivasjon vektnedgang. Vi kan jo bruke tråden etter behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, cilie skrev:

God mandag! Vi er flere her som ønsker å gå ned, og vi er flere som strever med å holde en stabil vekt i lengden enten vi er for glad i mat, beveger oss for lite, trøstespiser, kosespiser, overspiser, har andre plager som resulterer i vektøkning osv. Nå har det vært påske - og kombinert med Corona-sit. - er det nok flere enn meg selv som har tatt litt ekstra i mat-inntaket (Les:godteri for ut.) den siste tiden. Nå kommer sol og sommer nærmere for hver dag, og det er på tide å realisere noe av det som skulle vært gjort i januar... Bedre sent enn aldri... så håper vi kan støtte hverandre gjennom en ny tråd som jeg kaller motivasjon vektnedgang. Vi kan jo bruke tråden etter behov. 

Jeg er med, sammen er vi sterke ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, cilie skrev:

God mandag! Vi er flere her som ønsker å gå ned, og vi er flere som strever med å holde en stabil vekt i lengden enten vi er for glad i mat, beveger oss for lite, trøstespiser, kosespiser, overspiser, har andre plager som resulterer i vektøkning osv. Nå har det vært påske - og kombinert med Corona-sit. - er det nok flere enn meg selv som har tatt litt ekstra i mat-inntaket (Les:godteri for ut.) den siste tiden. Nå kommer sol og sommer nærmere for hver dag, og det er på tide å realisere noe av det som skulle vært gjort i januar... Bedre sent enn aldri... så håper vi kan støtte hverandre gjennom en ny tråd som jeg kaller motivasjon vektnedgang. Vi kan jo bruke tråden etter behov. 

Er med jeg også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...