Gå til innhold

Valgt bort


tjukkebolla 2

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 timer siden, ISW skrev:

 
 

Til deg @stjernestøv så synes jeg du må lære deg å tåle diskusjoner som du kan oppleve ubehagelig. Det er ikke sånn at alle diskusjoner her kan handle om erkeengler og det åndelige. Diskusjonen rundt prioriteringer i helsevesenet er høyaktuell, og jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan ha en slik diskusjon her uten at du beskylder «eliten» (hva nå enn det er) for å ha en agenda om å ta livet av deg. 

Nå må du faen meg gi deg, jeg skriver om andre ting enn erkeengler og det åndelige. Og du kan ikke bestemme hva jeg skal tro på, tror du er i eliten PÅ DIN HØYE HEST og ser ned på andre. Viktigper! Du vet best ikke sant? Du har rett sant? Go go go!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville du valgt bort meg i en behandling, kupton? 

Anonymkode: a1938...a5a

Hva mener du han skal svare på det?

Anonymkode: 7feca...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, ISW skrev:

Her må gjerne @Admin korrigere meg hvis jeg tar feil, men jeg synes det er viktig at vi kan ha diskusjoner også om ubehagelige tema her inne. 
 

Jeg synes det, spesielt fra en anonym bruker, som jeg av hensyn til forumets reglement ikke skal navngi, blir mye personangrep, snakk om høye hester, elite og annet fjas. Hvis jeg skal bli forbanna for noe, så er det nettopp det at det fra mennesker som tar på seg en offerrolle nærmest skal være fritt fram for å lire av seg så mye dritt som mulig uten konsekvenser. 
 

Til deg @stjernestøv så synes jeg du må lære deg å tåle diskusjoner som du kan oppleve ubehagelig. Det er ikke sånn at alle diskusjoner her kan handle om erkeengler og det åndelige. Diskusjonen rundt prioriteringer i helsevesenet er høyaktuell, og jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan ha en slik diskusjon her uten at du beskylder «eliten» (hva nå enn det er) for å ha en agenda om å ta livet av deg. 

Men det er bare å rope på admin når du føler deg støtt, så kommer mamma og pappa og ordner opp. Du kan støte så mange du bare vil, for du har jo rett til det du som er så velfungerende. Se ned på andre, ja det er din rett det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du han skal svare på det?

Anonymkode: 7feca...d6c

Siden jeg er en som ikke jobber bra nok/gir gode nok resultater. Jeg burde kanskje gi plassen til en annen. 

Anonymkode: a1938...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du valgt bort meg i en behandling, kupton? 

Anonymkode: a1938...a5a

Unnskyld meg, men hvordan kan kupton vite hvem du er? 

Visst er det mange psykisk syke her inne, men det er ikke akkurat ensbetydende med at de i tillegg har psykisk utviklingshemming. Med det mener jeg at det går an å bruke sunn fornuft selv om en sliter psykisk på ulike måter. En må ikke ta alt personlig og myntet på seg selv. Det går an å løfte blikket opp fra egen navle og forsøke å se helheten med et overblikk. 

Dette gjelder ikke bare deg, men alle de som tar denne diskusjonen så veldig personlig. 

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Fastnick skrev:

Unnskyld meg, men hvordan kan kupton vite hvem du er? 

Visst er det mange psykisk syke her inne, men det er ikke akkurat ensbetydende med at de i tillegg har psykisk utviklingshemming. Med det mener jeg at det går an å bruke sunn fornuft selv om en sliter psykisk på ulike måter. En må ikke ta alt personlig og myntet på seg selv. Det går an å løfte blikket opp fra egen navle og forsøke å se helheten med et overblikk. 

Dette gjelder ikke bare deg, men alle de som tar denne diskusjonen så veldig personlig. 

Jeg blir misforstått. Jeg visste jeg ville få pepper for det. Jeg skal ikke stille flere dumme spørsmål her inne.

Anonymkode: a1938...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir misforstått. Jeg visste jeg ville få pepper for det. Jeg skal ikke stille flere dumme spørsmål her inne.

Anonymkode: a1938...a5a

Ok. Offerrollen spilles igjen ser jeg. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fastnick skrev:

Ok. Offerrollen spilles igjen ser jeg. God bedring.

God bedring til deg også som støtter narsisisster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Fastnick skrev:

Ok. Offerrollen spilles igjen ser jeg. God bedring.

Jepp. Og nå får du sikkert likes på dette også. 

Anonymkode: a1938...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du valgt bort meg i en behandling, kupton? 

Anonymkode: a1938...a5a

Beklager, men jeg er i sterk tvil om du forstår hva dette handler om.

Først er prioritering aktuelt kun der det er mindre helsehjelp tilgjengelig enn det som er behovet. Dernest kan en ikke si noe om en bestemt person skal prioriteres uten at en vet hvem de andre er.

Jeg kan gi deg et eksempel. Min mor, mitt barn og jeg er på biltur langt ute i distriktet der vi kommer ut for en alvorlig ulykke. Vi blir alle tre alvorlig skadet og trenger ambulanse til sykehus. Men da det kun er en ambulanse tilgjengelig, må det prioriteres. For meg er den prioriteringen enkel. Mitt barn må kjøres først, deretter jeg. Min mor på 94 må vente til siste tur.

Om du i en gitt situasjon står foran eller bak NN i køen, avhenger også av hvem NN er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, kupton skrev:

Beklager, men jeg er i sterk tvil om du forstår hva dette handler om.

Først er prioritering aktuelt kun der det er mindre helsehjelp tilgjengelig enn det som er behovet. Dernest kan en ikke si noe om en bestemt person skal prioriteres uten at en vet hvem de andre er.

Jeg kan gi deg et eksempel. Min mor, mitt barn og jeg er på biltur langt ute i distriktet der vi kommer ut for en alvorlig ulykke. Vi blir alle tre alvorlig skadet og trenger ambulanse til sykehus. Men da det kun er en ambulanse tilgjengelig, må det prioriteres. For meg er den prioriteringen enkel. Mitt barn må kjøres først, deretter jeg. Min mor på 94 må vente til siste tur.

Om du i en gitt situasjon står foran eller bak NN i køen, avhenger også av hvem NN er.

Jeg er ikke pu og forstår dette. Men dere forsto ikke meg, og nå legger jeg denne diskusjonen død, for jeg vil ikke være med å dumme meg ut mer. 

Anonymkode: a1938...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, ISW skrev:

Her må gjerne @Admin korrigere meg hvis jeg tar feil, men jeg synes det er viktig at vi kan ha diskusjoner også om ubehagelige tema her inne. 
 

Jeg synes det, spesielt fra en anonym bruker, som jeg av hensyn til forumets reglement ikke skal navngi, blir mye personangrep, snakk om høye hester, elite og annet fjas. Hvis jeg skal bli forbanna for noe, så er det nettopp det at det fra mennesker som tar på seg en offerrolle nærmest skal være fritt fram for å lire av seg så mye dritt som mulig uten konsekvenser. 
 

Til deg @stjernestøv så synes jeg du må lære deg å tåle diskusjoner som du kan oppleve ubehagelig. Det er ikke sånn at alle diskusjoner her kan handle om erkeengler og det åndelige. Diskusjonen rundt prioriteringer i helsevesenet er høyaktuell, og jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan ha en slik diskusjon her uten at du beskylder «eliten» (hva nå enn det er) for å ha en agenda om å ta livet av deg. 

Så godt at du respekterer regler da ,det er vel ikke opp til deg å navngi folk som ønsker å være anonyme? Hva slags trusseler er det ??? Selv skriver du at en bruker skriver fjas ,det er din mening og nå er du vel oppe på ihvertfall en ponny.  I tillegg tar du på deg å belære Stjernestøv om hva hun etter din mening bør tåle .Noen synes opplagt at de er bedre enn andre her. 

Anonymkode: a811e...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke pu og forstår dette. Men dere forsto ikke meg, og nå legger jeg denne diskusjonen død, for jeg vil ikke være med å dumme meg ut mer. 

Anonymkode: a1938...a5a

Det tror jeg er et fornuftig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, kupton skrev:

Det tror jeg er et fornuftig valg.

Takk ❤️ Skal ta erfaringen med meg videre i livet. 

Anonymkode: a1938...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke pu og forstår dette. Men dere forsto ikke meg, og nå legger jeg denne diskusjonen død, for jeg vil ikke være med å dumme meg ut mer. 

Anonymkode: a1938...a5a

Og jeg gidder snart ikke å være her mer jeg heller, fordi det er så utrolig mange selvutnevnte sårbare, skjøre sjeler som setter seg selv i en stakkarslig offerrolle og legger skylden for sine egne reaksjoner over på andre som bare vil diskutere saklig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, kupton skrev:

Det tror jeg er et fornuftig valg.

Ikke alle er like intelligente som deg og mange andre her inne, husk det. Men du trenger ikke være frekk og bekrefte at jeg dummer meg ut (heldigvis har jeg lært meg forskjellen på å være dum og dumme meg ut). Ha en fin søndag!

Anonymkode: a1938...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Fastnick skrev:

Og jeg gidder snart ikke å være her mer jeg heller, fordi det er så utrolig mange selvutnevnte sårbare, skjøre sjeler som setter seg selv i en stakkarslig offerrolle og legger skylden for sine egne reaksjoner over på andre som bare vil diskutere saklig. 

Dere misforstår meg fullstendig! Jeg var med i en saklig diskusjon. Jeg gidder ikke dette jeg heller. Dere tror tydeligvis at jeg pakker på meg offerrollen hele tiden her inne fordi jeg har vært så dum å være åpen om at jeg sliter med det. Dere burde gå litt i dere selv også. Husk at på seg selv kjenner en ingen andre. Jeg blir mer og mer overbevist for hver dag som går at det beste for meg er å ikke si noe. 

Anonymkode: a1938...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere misforstår meg fullstendig! Jeg var med i en saklig diskusjon. Jeg gidder ikke dette jeg heller. Dere tror tydeligvis at jeg pakker på meg offerrollen hele tiden her inne fordi jeg har vært så dum å være åpen om at jeg sliter med det. Dere burde gå litt i dere selv også. Husk at på seg selv kjenner en ingen andre. Jeg blir mer og mer overbevist for hver dag som går at det beste for meg er å ikke si noe. 

Anonymkode: a1938...a5a

Når du ALDRI bruker nick, hvordan i h... skal folk skjønne hvem du er da? 

Jeg skjønner det etterhvert når du har skrevet litt mer, men jeg vet ikke nicket ditt. Når du ikke bruker nick blir det litt vanskelig å skille deg fra dem som tåler å få litt motstand. Så at noen tilbakemeldinger ikke er pakket inn i silke, må du nesten regne med. Men det jeg ikke helt skjønner, og som jeg irriterer meg litt over, er hvorfor vi må ta mer hensyn til DEG enn til alle andre? Skal du delta i diskusjoner så må du bare tåle å f.eks bli motsagt. Tåler du ikke det, bør du avstå fra å delta. Jeg blir litt lei av denne "å stakkars meg"-holdnigen din, og "ikke snakk sånn til lille meg"- meningen din. Er du ikke voksen?

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...