Gå til innhold

Nok er nok.


RamonaK

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er ikke ensbetydende med at det beste for barna er å bli tatt fra mor, tvert om. Det beste for alle sammen er at mor samarbeider med barnevernet og tar i mot all hjelp hun kan få for seg selv og barna. 

Anonymkode: 777ba...1e7

Noen ganger må en bare innse at et barn kan få det bedre hos noen andre.

Anonymkode: 56d87...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger må en bare innse at et barn kan få det bedre hos noen andre.

Anonymkode: 56d87...b53

Barnevernet er bedre i stand til å vurdere dette enn noen av oss her inne. 

Anonymkode: 777ba...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger må en bare innse at et barn kan få det bedre hos noen andre.

Anonymkode: 56d87...b53

Men du vet jo ikke hvordan de har det hos meg en gang.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Men du vet jo ikke hvordan de har det hos meg en gang.. 

Hvis  det er sånn at du er alvorlig syk så burde de ikke være hos deg. 

Anonymkode: 56d87...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis  det er sånn at du er alvorlig syk så burde de ikke være hos deg. 

Anonymkode: 56d87...b53

Du tror ikke barnevernet som jo er i bildet er i stand til å vurdere hva som er best for barna? En alvorlig psykisk lidelse er ikke ensbetydende med at man er konstant syk. Så lenge hun ber om, og mottar hjelp i sykdomsfasene så er jo det beste for barna å få bo hos sin mamma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Du tror ikke barnevernet som jo er i bildet er i stand til å vurdere hva som er best for barna? En alvorlig psykisk lidelse er ikke ensbetydende med at man er konstant syk. Så lenge hun ber om, og mottar hjelp i sykdomsfasene så er jo det beste for barna å få bo hos sin mamma. 

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Marye skrev:

Amen

 

1 minutt siden, Glitter skrev:

Du tror ikke barnevernet som jo er i bildet er i stand til å vurdere hva som er best for barna? En alvorlig psykisk lidelse er ikke ensbetydende med at man er konstant syk. Så lenge hun ber om, og mottar hjelp i sykdomsfasene så er jo det beste for barna å få bo hos sin mamma. 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis  det er sånn at du er alvorlig syk så burde de ikke være hos deg. 

Anonymkode: 56d87...b53

Jeg er ikke alvorlig syk hele tiden. Men som jeg skrev tidligere er det jeg er redd for er at jeg blir veldig dårlig fordi jeg har ingen til å passe på barna, og at det er utrolig slitsomt å måtte gå å kjenne på hver følelse sånn at jeg kan stoppe meg selv fra å bli veldig dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Jeg er ikke alvorlig syk hele tiden. Men som jeg skrev tidligere er det jeg er redd for er at jeg blir veldig dårlig fordi jeg har ingen til å passe på barna, og at det er utrolig slitsomt å måtte gå å kjenne på hver følelse sånn at jeg kan stoppe meg selv fra å bli veldig dårlig. 

Hvordan dårlig da? 

Anonymkode: 56d87...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg er ikke alvorlig syk hele tiden. Men som jeg skrev tidligere er det jeg er redd for er at jeg blir veldig dårlig fordi jeg har ingen til å passe på barna, og at det er utrolig slitsomt å måtte gå å kjenne på hver følelse sånn at jeg kan stoppe meg selv fra å bli veldig dårlig. 

Men om du skulle bli dårligere i perioder kan barna kanskje være hos avlastningshjemmet som de da allerede kjenner godt og stoler på? Er det noe å tenke på i forbindelse med å få et avlastningshjem kanskje?

Ønsker deg alt det beste, RamonaK! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Lillemus skrev:

Men om du skulle bli dårligere i perioder kan barna kanskje være hos avlastningshjemmet som de da allerede kjenner godt og stoler på? Er det noe å tenke på i forbindelse med å få et avlastningshjem kanskje?

Ønsker deg alt det beste, RamonaK! :) 

Har allerede snakket med barnevernet om dette og det går dessverre ikke :(  takk:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, RamonaK skrev:

Har allerede snakket med barnevernet om dette og det går dessverre ikke :(  takk:) 

Skulle ønske @kupton svarte deg. Du viser vilje til endring for deg og dine barn, og du tar ansvar for din BP. Innlegget ditt fortjener virkelg et kvalifisert svar. Det er langt viktigere enn t-skjorter og annet tøys. Jeg ønsker deg lykke til :) jeg kan sende deg pm hvis du trenger noen å snakke med som har vært i dine sko. 

Anonymkode: 777ba...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske @kupton svarte deg. Du viser vilje til endring for deg og dine barn, og du tar ansvar for din BP. Innlegget ditt fortjener virkelg et kvalifisert svar. Det er langt viktigere enn t-skjorter og annet tøys. Jeg ønsker deg lykke til :) jeg kan sende deg pm hvis du trenger noen å snakke med som har vært i dine sko. 

Anonymkode: 777ba...1e7

Det hadde vært koselig hvis du hadde gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske @kupton svarte deg. Du viser vilje til endring for deg og dine barn, og du tar ansvar for din BP. Innlegget ditt fortjener virkelg et kvalifisert svar.

Jeg har lest gjennom hele tråden. Hva er det jeg skulle svart på? Jeg finner ikke noe konkret spørsmål ut over det jeg allerede har svart på i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, kupton skrev:

Jeg har lest gjennom hele tråden. Hva er det jeg skulle svart på? Jeg finner ikke noe konkret spørsmål ut over det jeg allerede har svart på i denne tråden.

Du svarte på det jeg spurte om. Men jeg har et spørsmål til :),serum konsentrasjonen min på litium er 0.5 er det nok til å stoppe en manisk episode? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Du svarte på det jeg spurte om. Men jeg har et spørsmål til :),serum konsentrasjonen min på litium er 0.5 er det nok til å stoppe en manisk episode? 

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marye skrev:

Nei

:( det var det jeg hadde på følelsen. Hmm, føler jeg bare går rundt å venter på at det skal smelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, kupton skrev:

Jeg har lest gjennom hele tråden. Hva er det jeg skulle svart på? Jeg finner ikke noe konkret spørsmål ut over det jeg allerede har svart på i denne tråden.

Beklager. Det var bare jeg som tenkte du kanskje hadde noe å bidra med i ts’ situasjon. Nå er hun uansett fornøyd med svarene, så jeg skal ikke legge meg mer borti det. 

Anonymkode: 777ba...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Du svarte på det jeg spurte om. Men jeg har et spørsmål til :),serum konsentrasjonen min på litium er 0.5 er det nok til å stoppe en manisk episode? 

Vanligvis ikke. Om du er redd for tilbakefall, kan det være en ide å øke til 0,7-0,8 - en økning av dosen med 50%. Snakk med legen din om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...