Gå til innhold

Å slutte på xeplion?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gir nok ikke faen i om du tar det eller ikke. De vil nok bli svært glade for å kunne hjelpe deg. 

Anonymkode: 6ffcc...715

Ok. Bare virker ikke sånn. Og når jeg ikke tar medisiner sier de det er interessant og spennende å snakke med meg, det sier de ikke nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du heller at de bruker tvang på deg da siden du mener at de ikke bryr seg når de sier at du kan velge selv? Føler du at de hadde brydd seg mer om deg hvis de brukte tvang?

Anonymkode: ebd1f...7b1

Nei ville ikke vært på tvang nei, det hadde ikke vært noe særlig. Men de gjør det veldig enkelt for meg om å ta et valg om å slutte, jeg er vel en mer interesann person uten medisiner. Nå er det ikke mye jeg har å si. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei ville ikke vært på tvang nei, det hadde ikke vært noe særlig. Men de gjør det veldig enkelt for meg om å ta et valg om å slutte, jeg er vel en mer interesann person uten medisiner. Nå er det ikke mye jeg har å si. 

Sikker på at du har oppfattet dem riktig? Sikker på at du har hørt riktig? Jeg synes det er merkelig og uforsvarlig av dem å si sånt. 

Anonymkode: 6ffcc...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du har oppfattet dem riktig? Sikker på at du har hørt riktig? Jeg synes det er merkelig og uforsvarlig av dem å si sånt. 

Anonymkode: 6ffcc...715

Jo jeg husker nok det når jeg snakket om alt det alternative og åndelige jeg opplevde, da sa de "Det var spennende å snakke med deg i dag" og "Det er veldig interessant å snakke med deg". Da smilte jeg og følte meg betydningsfull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja syns bare det blir litt tvetydig, egentlig gir de de jo faen i det om jeg tar det eller ikke. 

Men om de hadde sagt at "du MÅ ta disse medisinene" så hadde du jo blitt forbanna for det også? Og dersom de hadde sagt at du ikke skal ta dem så hadde du kanskje ment at da driter de i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Men om de hadde sagt at "du MÅ ta disse medisinene" så hadde du jo blitt forbanna for det også? Og dersom de hadde sagt at du ikke skal ta dem så hadde du kanskje ment at da driter de i deg?

Jeg vil egentlig ikke bry meg så mye om hva de sier, men jeg blir jo påvirket av det en gang iblandt. Men hadde jo blitt glad da hvis de mente jeg ikke burde ta dem, de fleste har jo ment jeg må ta dem. Hadde blitt glad hvis de sa f.eks "Det er klart det finnes andre løsninger enn medisiner, du har helt rett i det". Hadde de sagt "Du bare må ta dem for din egen helses skyld", da hadde det vært lettere enn når de sier "Du bestemmer". Det er ikke lett å bestemme noe sånt syns jeg. Men de kommer jo med anbefalinger da, så er det opp til meg om jeg vil høre på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...