Gå til innhold

17 mai blir jo neste som vanlig dag. Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, Grendel skrev:

Det er ikke bare det at det snør, men det komme MYE snø. Det snør tett akkurat nå. Her kjører de løypene i Bymarka. Det hadde jo vært fint hvis jeg var i humør til å gå på ski, men jeg er liksom ferdig med det for i år. En topptur i fjellet kan jeg motivere meg for, men ellers vil jeg jogge og sykle. I shorts.

😮

1 time siden, Ekstra skrev:

Enkelte ganger skjønner man ikke at folk kan bosette seg nord for Sinsenkrysset ;). Jeg har også tenkt det blir en kald 17 mai, men det skal da tross alt bli 14 grader.

1 time siden, Grendel skrev:

Det er ikke bare det at det snør, men det komme MYE snø. Det snør tett akkurat nå. Her kjører de løypene i Bymarka. Det hadde jo vært fint hvis jeg var i humør til å gå på ski, men jeg er liksom ferdig med det for i år. En topptur i fjellet kan jeg motivere meg for, men ellers vil jeg jogge og sykle. I shorts.

Kanskje ikke lov å spørre - men nysgjerrigheten tar over. Byttet nick? 

2 timer siden, Ekstra skrev:

😮

Han har helt rett. Jeg er drittlei av at jeg hver kveld må studere værmeldingen nøye for å avgjøre om jeg kan kjøre (har selvfølgelig sommerdekk på bilen!) eller om jeg må ta bussen neste morgen... Om jeg må ta bussen og skal prøve å holde meg til en buss og ikke ta overgang (i disse coronatider...) må jeg gå 9 km tilsammen... Jeg har fått trimmet litt denne uka kan man si!

Her også snør det. Er meldt 10-20 cm snø i natt, men jeg håper det ikke blir så ille. Fra lørdag er det meldt sol og 6-8 grader (har vært 2 grader her i det siste) så jeg håper det er over etter i morgen. :) Men så her lite sol fra januar til nå har det ikke vært siden 50-tallet her. Så jeg kan, uten å overdrive, si at dette har vært mitt livs verste vår når det gjelder været. 😛

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...