Gå til innhold

Vekten har stoppet opp.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Vekten har nå stått stille siden sist fredag selv om jeg har spist sunt, så i dag tok jeg en kanelbolle. Går jo ikke ned likevel, flere det stopper opp for? Forstår ikke dette. Har jo gått ned sju kilo så stopper det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vekten har nå stått stille siden sist fredag selv om jeg har spist sunt, så i dag tok jeg en kanelbolle. Går jo ikke ned likevel, flere det stopper opp for? Forstår ikke dette. Har jo gått ned sju kilo så stopper det opp. 

Hvor mange ganger har du ikke fått råd om å begrense veiingen til én gang pr. uke? Samt fått forklart at vektnedgangen ikke er lineær. Over tid vil du gå ned, om du får i deg færre kalorier enn du forbrenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vekten har nå stått stille siden sist fredag

Fire dager? Jeg tror ikke du skal forvente daglig vektnedgang over lengre tid. 

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har jo gått ned sju kilo så stopper det opp. 

Jeg har begrenset erfaring med slanking, men tror det er helt normalt at det går litt i "trappetrinn". 

Som jeg har skrevet til deg tidligere ang. andre ting: Tålmodighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Ekstra skrev:

Hvor mange ganger har du ikke fått råd om å begrense veiingen til én gang pr. uke? Samt fått forklart at vektnedgangen ikke er lineær. Over tid vil du gå ned, om du får i deg færre kalorier enn du forbrenner. 

Ja men jeg blir så oppgitt og utålmodig, nå tar jeg meg en is og. Blir forbanna og frustrert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, laban skrev:

Fire dager? Jeg tror ikke du skal forvente daglig vektnedgang over lengre tid. 

Jeg har begrenset erfaring med slanking, men tror det er helt normalt at det går litt i "trappetrinn". 

Som jeg har skrevet til deg tidligere ang. andre ting: Tålmodighet 

Det er det jeg forventer, men det går jo fortest ned i begynnelsen. Ja må ha tålmodighet men har ikke det,vil bare ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

så i dag tok jeg en kanelbolle. Går jo ikke ned likevel,

Smart, da går du ihvertfall ikke ned!

Anonymkode: fbe16...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Smart, da går du ihvertfall ikke ned!

Anonymkode: fbe16...7af

Det er sånn jeg gjør når jeg blir frustrert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men jeg blir så oppgitt og utålmodig, nå tar jeg meg en is og. Blir forbanna og frustrert. 

Jeg vet ikke om du husker det eller er klar over det, men det er sånn du sprekker hver eneste gang. Du går ned daglig en stund og er i godt humør, så stopper det opp i noen dager, du blir sur og kaster deg over sjokoladekake, is, kanelboller og alt du finner og gir beng. Etter to uker har du gått opp en del kilo igjen for du tar helt av og så starter du på nytt igjen og er overbevist om at DENNE gangen skal du gå ned!

Så spis nå den isen du har funnet frem og så fortsetter du som du har gjort med sunnere kosthold.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Jeg vet ikke om du husker det eller er klar over det, men det er sånn du sprekker hver eneste gang. Du går ned daglig til og er i godt humør, så stopper det opp i noen dager, du blir sur og kaster deg over sjokoladekake, is, kanelboller og alt du finner og gir beng. Etter to uker har du gått opp en del kilo igjen for du tar helt av og så starter du på nytt igjen og er overbevist om at DENNE gangen skal du gå ned!

Så spis nå den isen du har funnet frem og så fortsetter du som du har gjort med sunnere kosthold.

Ja jeg blir sur og forbanna når det stopper opp, og da gir jeg faen. Det er jo så frustrerende når det ikke går ned når jeg er flink å spise mindre mat. Får fortsette med å spise sunt ja,men på torsdag har jeg bursdag og da blir det kake. Og det er veiedag på fredag, frustrerende det også. Men jeg må jo ikke spise kake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det verste er at jeg har begynt å røyke og i dag, har ikke fått damp væsken jeg har bestilt. Så da må det bli røyk, føler meg elendig mislykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg blir sur og forbanna når det stopper opp, og da gir jeg faen. 

Er det bedre at det går opp igjen enn at det stopper opp?

Anonymkode: fbe16...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre at det går opp igjen enn at det stopper opp?

Anonymkode: fbe16...7af

Nei. Vet ikke hvorfor jeg reagerer sånn. Gir bare faen og da går det opp, jeg vet jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det verste er at jeg har begynt å røyke og i dag, har ikke fått damp væsken jeg har bestilt. Så da må det bli røyk, føler meg elendig mislykket. 

Hvis du føler deg så mislykket fordi du røyker så la være å røyke da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hvis du føler deg så mislykket fordi du røyker så la være å røyke da... 

Haha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Haha :D 

Jeg mener det seriøst. Jeg vet det er vanskelig, men du har klart det før. 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg mener det seriøst. Jeg vet det er vanskelig, men du har klart det før. 

Klarer det ikke, når jeg ikke har damp må jeg ha røyk for å roe nervene med. Nei klarer ikke det uten røyk nå, håper dampen kommer i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Klarer det ikke, når jeg ikke har damp må jeg ha røyk for å roe nervene med. Nei klarer ikke det uten røyk nå, håper dampen kommer i morgen. 

Jeg har vært røykfri i 25 uker nå, men hadde ikke greid det uten damp og nikotintyggis.  Prøver å dampe minst mulig da. Har dessverre veldig lyst på røyk ennå, så jeg kan forstå deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg har vært røykfri i 25 uker nå, men hadde ikke greid det uten damp og nikotintyggis.  Prøver å dampe minst mulig da. Har dessverre veldig lyst på røyk ennå, så jeg kan forstå deg.

Ok. Du er flink du da :) Jeg klarer meg ikke uten damp,håper den kommer snart. Det er jo bedre med damp enn røyk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Har jo gått ned sju kilo så stopper det opp. 

7 kg? Kjære deg hvordan klarer du å gå ned så fort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
19 minutter siden, cilie skrev:

7 kg? Kjære deg hvordan klarer du å gå ned så fort? 

Har bare spist mindre og kiloene rant av på tre uker,så stoppet det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...