Gå til innhold

får man dårligere forbrenning av kortison?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har brukt 10 mg i en uke, deretter 7,5 mg i to uker nå. For behandling av slimposebetennelse. Har lest mange steder at man går opp masse, og jeg har begynt å gå opp nå, den siste uka. Først på mage, og nå har det begynt å legge seg rundt hofter. Jeg friiiker...jeg har økt matlyst, m en jeg har ikke spist mer...

Står mange steder at man legger på seg av kortison, men at det skyldes at man får ekstra stor matlyst og at man rett og slett spiser mer enn vanlig. Men, jeg har ikke spist mer enn vanlig, akkuratt samme mengde, selv om at jeg føler jeg sulter. Jeg går mer og mer opp i vekt hver dag, selv om at jeg står på liten dose. 

Har ikke merket det på selve vekten enda, men det har likevel lagt seg mye rundt magen. Dette startet for rundt en uke siden.De siste dagene nå så har jeg begynt å legge på meg rundt hoftene. Altså, de to første ukene la jeg ikke påmeg noe, og syyyker ut siden jeg har en hel uke igjen på den dritt medisinen her, lurer på om jeg eventuellt skal sulte den siste uka så jeg slipper å gå opp masse....?

Tørr nesten ikke vise meg ute blant folk når jeg ser så fkt up ut,

Anonymkode: fbd03...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...