Gå til innhold

Gråter bare


Glitter

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Synes du er flink som står i det selvom du går på en smell her og der. Selvom man prøver så godt man kan må man jo også være realistisk noen ganger , noen ganger går det bare ikke. Synes det er lurt å dele det opp sånn det blir med samværet med barna. Seks dager er jo ikke lenge. 😄

Takk. :) Nei jeg er jo langt fra perfekt og livet mitt er fryktelig vanskelig for tiden. Så mulig min behandler vil mene jeg har gjort en god jobb når hun kommer tilbake og vi får snakket. Vet egentlig ikke. Men jeg følte jo det var armageddon omtrent at jeg skulle måtte klare meg alene så lenge, og selv om det ikke har gått helt uten tull så har det jo ikke blitt armageddon. Hehe. 

Ja da kan jeg først fokusere på de kommende seks dagene. Også får jeg ta det derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Glitter skrev:

Takk. :) Nei jeg er jo langt fra perfekt og livet mitt er fryktelig vanskelig for tiden. Så mulig min behandler vil mene jeg har gjort en god jobb når hun kommer tilbake og vi får snakket. Vet egentlig ikke. Men jeg følte jo det var armageddon omtrent at jeg skulle måtte klare meg alene så lenge, og selv om det ikke har gått helt uten tull så har det jo ikke blitt armageddon. Hehe. 

Ja da kan jeg først fokusere på de kommende seks dagene. Også får jeg ta det derfra. 

Ja, det har jo godt. Noen ganger faller man, men det viktigste er jo at man reiser seg og prøver å fortsette fremover.

Jeg synes du ihvertfall du har klart deg bra😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja, det har jo godt. Noen ganger faller man, men det viktigste er jo at man reiser seg og prøver å fortsette fremover.

Jeg synes du ihvertfall du har klart deg bra😄 

Ja det er jo det man må gjøre. Og det jeg har gjort i lang tid. Jeg har falt mye, men har det i meg å fortsette kampen gang på gang. Så vi får se da. Hvor det vil ta meg til slutt. Ingen kan i hvert fall si at jeg ikke har prøvd eller kjempet. Uansett hvilken vei livet blir å ta. 

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Ja det er jo det man må gjøre. Og det jeg har gjort i lang tid. Jeg har falt mye, men har det i meg å fortsette kampen gang på gang. Så vi får se da. Hvor det vil ta meg til slutt. Ingen kan i hvert fall si at jeg ikke har prøvd eller kjempet. Uansett hvilken vei livet blir å ta. 

Takk. :)

Ja, så lenge man ikke gir opp er det alltid håp og mulighet for at ting blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, så lenge man ikke gir opp er det alltid håp og mulighet for at ting blir bedre. 

Sant nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...