Gå til innhold

Reserverte telefonnumre

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg at telefonselgere osv. kan reservere telefonnumre slik at det ikke er søkbart. Etter min mening burde ikke telefonselgere osv. ha lov til det. Jeg lar være å ta slike telefoner for jeg vet aldri hvem som er i andre enden. Har prøvd å reservere meg mot telefonselgere, men det funker ikke så bra. Er dette noe jeg bare irriterer meg over eller er det flere som ikke synes det er greit?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457595-reserverte-telefonnumre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Fionys skrev:

Det irriterer meg at telefonselgere osv. kan reservere telefonnumre slik at det ikke er søkbart. Etter min mening burde ikke telefonselgere osv. ha lov til det. Jeg lar være å ta slike telefoner for jeg vet aldri hvem som er i andre enden. Har prøvd å reservere meg mot telefonselgere, men det funker ikke så bra. Er dette noe jeg bare irriterer meg over eller er det flere som ikke synes det er greit?

Jeg legger konsekvent slike nr. på svartelista på tlf, men får jo beskjed om at de har prøvd å ringe meg. Noen firmaer ser ut til å ha hundrevis av numre omtrent, spiller ingen rolle - jeg tar ikke tlf når jeg ikke kjenner nummeret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...