Gå til innhold

Må være digg å elske seg selv

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Misunner så folk med selvtillit. Det virker som det bare er noe man er født med og går gjerne i arv. Jeg er liksom den ene som vil så mye mer enn resten av min slekt/familie. Ikke at jeg er bedre enn dem. Har hatt fin oppvekst og trives, men de foretrekker hjemmelivet. Særlig mamma.. jeg vil liksom bare hit og dit. Ha mange venner og ha grunner til å reise hit og dit.. det er ikke umulig. Men det er aspergersen som ødela det. Er det mulig å like seg selv når man har dette? Jeg synes selv monotone og stille mennesker er kjedelige. Men så er man slik selv da.... 😕.   

Fortsetter under...

5 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Misunner så folk med selvtillit. Det virker som det bare er noe man er født med og går gjerne i arv. Jeg er liksom den ene som vil så mye mer enn resten av min slekt/familie. Ikke at jeg er bedre enn dem. Har hatt fin oppvekst og trives, men de foretrekker hjemmelivet. Særlig mamma.. jeg vil liksom bare hit og dit. Ha mange venner og ha grunner til å reise hit og dit.. det er ikke umulig. Men det er aspergersen som ødela det. Er det mulig å like seg selv når man har dette? Jeg synes selv monotone og stille mennesker er kjedelige. Men så er man slik selv da.... 😕.   

Da må du finne noen på samme nivå.

Anonymkode: cae96...ee5

13 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Få mennesker har konstant med selvtillit, selvtillit varierer og få av oss går rundt og "elsker seg selv 24 t i døgnet. Jeg er flink i jobben min men elendig på mye annet. Savner litt balanse i innleggene dine, mye sort hvitt

Anonymkode: 4eb05...aa7

UtakknemligDiva
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få mennesker har konstant med selvtillit, selvtillit varierer og få av oss går rundt og "elsker seg selv 24 t i døgnet. Jeg er flink i jobben min men elendig på mye annet. Savner litt balanse i innleggene dine, mye sort hvitt

Anonymkode: 4eb05...aa7

Hvorfor må dere alltid nevne «de fleste av oss» «få av oss»??! Skal jeg ta utgangspunkt i hva dere andre gjør?

Annonse

UtakknemligDiva
5 timer siden, Grendel skrev:

Jeg synes du kan starte med å unne deg selv å ha det bra.

Det å "elske seg selv" er litt vanskeligere. 

Hvorfor kan vi ikke elske oss selv da? Ikke alle har grunn til det da, men. Er så lei av å ta innover meg kritikk. Ikke at jeg blir så kritisert hele tiden. Men jeg ble mobbet og føler mye selvtillit ble revet bort. Nå ser jeg at jeg see både mye bedre ut og vil vist mer enn dem. Men jeg føler meg tvunget til å leve på deres kjedelige nivå.. :( er bedre med alle de jeg møtte i utlandet osv

UtakknemligDiva

Og mamma er dødskjedelig. Alle hun snakker dårlig om blir spennende for meg. Takket være henne har jeg blitt betatt av en mann som ikke er bra. Han er gift altså, men ikke vært noe bra mot noen av damene sine. Men dette har skjedd hele tiden hun snakker negativt om noen... jeg bor betatt av dem. Mens de hun synes jeg kan gi en sjanse blir totalt uinteressante. Jeg gjør ingenting med dem da, de er tross alt optatt og det er bare en liten avstandsforelskelse. 

Hun vil også være hjemme hele tiden. Oftere og oftere med alderen. Vi er aldri på kafe nesten heller. Hun er bare hjemme. Holder igjen alt og avlyser alltid planene sine. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...