Gå til innhold

Smittsome deprimerte mennesker

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg lurer noen ganger på om jeg har hatt mye negative mennesker rundt meg. For jeg merker jo at jeg kan være glad lenge jeg, bare jeg omgås de rette. Men noen og veldig mange er veldig depressive i følge meg isåfall. Får alt å høres så vanskelig ut, kaller seg realister fordi de har lett for å kritisere, gleder seg liksom ikke/kaster seg ikke med uten å dvele negativt ved ting først. Avlyser ofte alt og blir sittende hjemme i sofaen. Alt jeg vil er for mye. Mener at folk som unner seg ting, liker utseendet sitt og generelt «flyr» litt bare lever i ei boble. Jeg har vært mye lykkelig selv. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457680-smittsome-deprimerte-mennesker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...