Gå til innhold

hva tenker du om en nabo som snakker mesd seg selv?

Anbefalte innlegg

hvis man ikke har gardiner og du borrett oppi folk, f.eks i bygård. Og du ser fra din veranda at den dama alltid lerog fniser og danser for seg selv?..hva tenker du feiler vedkommende? er dette normalt bak gardinene tilfolk?

Anonymkode: 5dd15...e48

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis man ikke har gardiner og du borrett oppi folk, f.eks i bygård. Og du ser fra din veranda at den dama alltid lerog fniser og danser for seg selv?..hva tenker du feiler vedkommende? er dette normalt bak gardinene tilfolk?

Gjør aldri du det selv? Prøv, kanskje har hun det morsommere enn deg :P 

8 minutter siden, Ekstra skrev:

Gjør aldri du det selv? Prøv, kanskje har hun det morsommere enn deg :P 

Hehe enig. Jeg synes det derimot er frekkt å titte inn til andre. Jeg er vel selv den typen som danser og ler og prater med meg selv 😁. Det betyr ikke at jeg er gal. Det betyr at jeg slår meg løs i mitt eget hjem og har det moro. I sitt eget hjem er vel slikt tillatt. Man forventer jo ikke at naboer glor inn å følger med 🤣

Anonymkode: 768b7...c11

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe enig. Jeg synes det derimot er frekkt å titte inn til andre. Jeg er vel selv den typen som danser og ler og prater med meg selv 😁. Det betyr ikke at jeg er gal. Det betyr at jeg slår meg løs i mitt eget hjem og har det moro. I sitt eget hjem er vel slikt tillatt. Man forventer jo ikke at naboer glor inn å følger med 🤣

jeg lurte egentlig bare litt på om den dama var litt gærn jeg. Hu sitter i sofaen og snakkermed seg selv og ler. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg lurte egentlig bare litt på om den dama var litt gærn jeg. Hu sitter i sofaen og snakkermed seg selv og ler. 

Kan jo hende hun snakker i tlf da. Dvs har noe på øret som du ikke ser eller høytaler. 

Anonymkode: fb6c3...5fb

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det noe om hun er litt gær'n?  Så lenge hun prater og ler så har hun det nok ikke vondt.

Anonymkode: 854b1...641

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne vært meg som du prater om haha. Jeg bor i et lite gatetun der nabo kan se rett inn. Jeg holder på akkurat som henne. Det er en slags terapi og glede for meg å prate med meg selv, og å le.  Men jeg gjør det ikke utenfor dørene såklart. Akkurat som onanering og sex... det er like hemmelig som det. 😅. Og det er ikke meningen at folk skal få det med seg. Jeg har på min side persienner så det skal være vanskelig å se inn. Jeg vil ikke bli sett når jeg ler og synger og prater med meg selv  🤣

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det noe om hun er litt gær'n?  Så lenge hun prater og ler så har hun det nok ikke vondt.

Anonymkode: 854b1...641

Enig. Er det noe som man bør ha behandling for / diagnose for ? Haha jeg har aldri hatt det så bra som etter at jeg begynte å prate,  le , danse og synge for meg selv i hemmelighet  🤣. Men det skjer kun i hemmelige områder der jeg tror ingen får det med seg. Men man vet aldri om en nabo har vinduene våre som tv underholdning 🤣

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du postet på feil forum... På psykiatriforumet hadde denne beskrivelsen gitt diagnose.. 🤣

Anonymkode: 636d6...fbc

🤣🤣🤣 hehe ja det gjorde trådstarter. Men er det normalt å sitte å se inn i andres private område / leilighet? Er det ikke litt høflig å la vær? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...