Gå til innhold

Å velge hva man skal fokusere på

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Når tv'n for eksempel.. står på i bakgrunnen så kan du banne på at det kommer noe elendighet. I går var jeg så nedfor, jeg blir skremt over hvor nedfor jeg kan bli og hva det gjør mot andre. Jeg forandrer så personlighet. 
På tvn i går kom det plutselig ei med ALS. hun hadde en liten datter og en mann, hun fikk diagnosen ALS. Hun fungerte enda, men vet ikke hvor lenge hun har igjen. Og her sitter jeg og er nedfor pga en aspergerdiagnse og depresjon. Jeg er jo helt frisk ellers. Men har mye angst. Alt sitter i hodet hos meg. Jeg har generell uro. slike programmer gir meg økt angst. Jeg blir redd for at også jeg eller noen som jeg kjenner skal få sykdommen. Så kommer tvangstankene. Hva skal jeg fokusere på? Det hjelper å se på noe koselig! Men da føler jeg også at jeg er feig. Skal vi så på det behagelige bare fordi det er behagelig? Er dette tvangstankene igjen? Noen ganger ser jeg ikke forskjell på tvangstanker og det å faktisk se mot realiteten. Og så starter analyseringa med en gang. Jeg har liksom en greie at på vegne av dem som ikke har det bra, kan heller ikke jeg ha det. Skjønner meg ikke på slike som på drive på instagram og flashe det rosa livet sitt. Kardashians og shit....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...