Gå til innhold

Hva er den verste hit-musikken du vet om?

Anbefalte innlegg

Har du noen låter som du bare ikke kunne slippe unna den gangen de var populære? Sanger som får deg til å ville svitsje kanal?

For meg er det 2 låter som skiller seg ut. MC Hammer- U cant touch this, og Smokie- Living next door to alice. Grusomme greier begge to. Mine to verste sanger. Grøss og gru!!!!

Anonymkode: a19c0...f1d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457729-hva-er-den-verste-hit-musikken-du-vet-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra gammelt av vil jeg trekke frem "You're my heart, you're my soul" med Modern Talking. Krever vel ingen forklaring.

Nå orker jeg ikke å høre "Someone you Loved". Det er sikkert ikke en dårlig sang, men det er noe med måten han synger "smBødy" om og om igjen som gir meg mark.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det 2 låter som skiller seg ut. MC Hammer- U cant touch this, og Smokie- Living next door to alice.

Er enig i den siste - særlig når det legges til «Alice - who the fuck is Alice» Grøss. Den første fungerer bedre typ den ene gangen hvert 3. år jeg hører den på P4. 

26 minutter siden, Grendel skrev:

Fra gammelt av vil jeg trekke frem "You're my heart, you're my soul" med Modern Talking. Krever vel ingen forklaring.

Nå orker jeg ikke å høre "Someone you Loved". Det er sikkert ikke en dårlig sang, men det er noe med måten han synger "smBødy" om og om igjen som gir meg mark.

Enig, den er tung å høre på, virker så anstrengt. Men det er da ikke noe "smBødy"?

Annonse

35 minutter siden, Grendel skrev:

Jeg elsker den sangen :)

Anonymkode: cf2d4...773

48 minutter siden, Grendel skrev:

Enig! 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen låter som du bare ikke kunne slippe unna den gangen de var populære? Sanger som får deg til å ville svitsje kanal?

For meg er det 2 låter som skiller seg ut. MC Hammer- U cant touch this, og Smokie- Living next door to alice. Grusomme greier begge to. Mine to verste sanger. Grøss og gru!!!!

Anonymkode: a19c0...f1d

Russemusikk.

Anonymkode: c7b38...6bd

Annonse

2 timer siden, påskelilje skrev:

Den derre Ein liten fuggel, eller noe sånt, med Vamp.

Den var bare grusom! Liker mange av sangene, og har til og med vært på konsert, men den var bare helt forferdelig 😮 

Liker du ikke "Liten fuggel" med Vamp?????? Du er rar du... ;) 

3 timer siden, påskelilje skrev:

Den derre Ein liten fuggel, eller noe sånt, med Vamp.

Den var bare grusom! Liker mange av sangene, og har til og med vært på konsert, men den var bare helt forferdelig 😮 

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Liker du ikke "Liten fuggel" med Vamp?????? Du er rar du... ;) 

Ikke akkurat hva jeg kaller hitmusikk (kfr. overskrift), og ingen favoritt hos meg, men kan heller ikke forstå at den sangen skal være så spesielt ille.

29 minutter siden, Ekstra skrev:

Ikke akkurat hva jeg kaller hitmusikk (kfr. overskrift), og ingen favoritt hos meg, men kan heller ikke forstå at den sangen skal være så spesielt ille.

Det var den første som jeg kom på da jeg så tråden. Den ble jo spilt uavbrutt på radio omtrent for 6-7 år siden, eller muligens litt før. Hva definerer en hit?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...