Gå til innhold

Hva er den verste hit-musikken du vet om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, påskelilje skrev:

Det var den første som jeg kom på da jeg så tråden. Den ble jo spilt uavbrutt på radio omtrent for 6-7 år siden, eller muligens litt før. Hva definerer en hit?

Du sier noe, da var det vel en hit, men jeg tenker mer på typisk popmusikk, eller hva en kaller det i disse dager ;) .

1 time siden, tonie skrev:

Jeg er veldig, veldig lei av jenter som synger utstudert sært eller med sukkersøt småpikestemme. Det har vært mange av dem de siste årene.

Ja, nå kom jeg på Dance Monkey, en skikkelig irriterende hit man ble fort lei av. Men må innrømme at jeg synes den var litt morsom første gangene :P 

14 timer siden, Ekstra skrev:

Ja, nå kom jeg på Dance Monkey, en skikkelig irriterende hit man ble fort lei av. Men må innrømme at jeg synes den var litt morsom første gangene :P 

Jeg har egentlig ikke irritert meg så mye over den, men hun bruker visst samme tullestemmen på alle sangene! Tenk å høre en hel konsert hvor alle sangene er sånn. Da hadde det gått med mye øl for å komme gjennom.

Hva er poenget med at hun som er engelsktalende synger med en tilgjort, rar aksent? Litt som Banana Airlines for de som husker dem.

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

P4 er det verste for mine ører. Både størstedelen av musikken og den anmassende reklamen i tillegg. 

Anonymkode: f7ba4...9e6

Enig. P4 er helt grusomt. Alle kontor, frisører osv som har på P4 i bakgrunnen, skulle hatt buksevann!

Annonse

16 timer siden, tonie skrev:

Jeg er veldig, veldig lei av jenter som synger utstudert sært eller med sukkersøt småpikestemme. Det har vært mange av dem de siste årene.

Amen. Hører du på gamle sanger så høres kvinnelige artister ut som KVINNER selv om de var unge. Nå høres de ut som sutrete baby-jenter. Den trenden har vært der i alle fall siden Britney Spears. Dvs alt for lenge.

18 minutter siden, knas skrev:

Enig. P4 er helt grusomt. Alle kontor, frisører osv som har på P4 i bakgrunnen, skulle hatt buksevann!

Begynte å tvile på min behandlers evne til å leve seg inn i andres behov og opplevelser da vedkommende installerte radio på venterommet, som konstant sto på P4... Prøvde å gi beskjed om at jeg opplevde det som forstyrrende og plagsomt.
Prøvde å bytte kanal. Men P4 skulle det være, uvisst til hvem sin nytte eller glede... 

Anonymkode: f7ba4...9e6

43 minutter siden, knas skrev:

Buksevann 😁 Det ordet er det lenge siden jeg har hørt 😮 Uff, husker drikkefontenen på barneskolen, og den store flokken som ropte "Buksevann! Buksevann" til en stakkar... 😮

1 time siden, Grendel skrev:

Jeg har egentlig ikke irritert meg så mye over den, men hun bruker visst samme tullestemmen på alle sangene! Tenk å høre en hel konsert hvor alle sangene er sånn. Da hadde det gått med mye øl for å komme gjennom.

Hva er poenget med at hun som er engelsktalende synger med en tilgjort, rar aksent? Litt som Banana Airlines for de som husker dem.

" Tenk å høre en hel konsert hvor alle sangene er sånn" --> o skrekk

"Da hadde det gått med mye øl for å komme gjennom" --> definitivt, om ikke noe sterkere

5 timer siden, påskelilje skrev:

Buksevann 😁 Det ordet er det lenge siden jeg har hørt 😮 Uff, husker drikkefontenen på barneskolen, og den store flokken som ropte "Buksevann! Buksevann" til en stakkar... 😮

Jeg synes buksevann er passe slemt! 😅 Juling/bank blir så voldsomt. 

På 4.11.2020 den 9.05, Ekstra skrev:

Enig, den er tung å høre på, virker så anstrengt. Men det er da ikke noe "smBødy"?

På 4.11.2020 den 9.16, Grendel skrev:

Det er sånn "somebody" høres ut for meg når han uttaler b'en ved å spytte ut underleppa.

Seriøst Ekstra, hører du ikke smbødy? Aldri hørt sangen før, og orket ikke høre hele. Men jeg tvang meg selv til å høre nok til å få med meg smbødy 🤣

Annonse

On 11/4/2020 at 8:44 PM, Ekstra said:

Ok, de første gangene kanskje, men jeg får fort kløe av den innmari unike uttalen av en del ord 😫

UtakknemligDiva

Alt som folk spiller om igjen og om igjen som er på lista. Klarte aldri å like We No Speak Americano. «Den igjen» tenkte jeg hele tiden når jeg var på fest.. 

Var en annen grusomt stygg sang sånn rundt 2010. Tror det var vinnerlåt fra melodi grand prix jr, mulig hun sang om en St Bernhard ? Den er så grusom!! 

På 4.11.2020 den 13.43, påskelilje skrev:

Den derre Ein liten fuggel, eller noe sånt, med Vamp.

Den var bare grusom! Liker mange av sangene, og har til og med vært på konsert, men den var bare helt forferdelig 😮 

Jeg har døpt den om til liten puddel. :)

Oldiser!! 😃

Tones and I (ungjenta bak Dance Monkey) er (sammen med Billie Ellish) den kuleste og «sunneste» av de unge artistene som har brutt lydmuren de siste årene. Låta er SUPERKUL, og digg å både vaske hus, hå til jobb, danse og trene til! Basta 😃

Av irriterende låter på min liste finner vi en jeg blir uvel av å høre - Prittiest Girl in Oslo med det ellers så brilliante og utstudert flinke Big Bang.

Helt sikkert en rekke andre også, som stort sett alt av Celine Dion, Mariah Carey eller andre syngedamer/syngemenn med uttalt frasering, men det teller ikke siden jeg ikke like NOE de i den kategorien gjør.  

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...