Gå til innhold

Så svake vi er. Skulle ikke mer til enn et virus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

UtakknemligDiva
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan har du tenkt å reise til Tyrkia uten penger?

Anonymkode: 10810...bee

Noe sånn. Vi med AS står vel ikke først i kø på jobbmarkedet. Jeg er kjempe flink i enkelte ting men irriterende andre mennesker er i veien. Venninna til ei ansatt, datter til en slektning av sjefen osv...må ha jobb hun og 😛 men har kanskje å gjøre ned at jeg er handicapet i hodet (autismefaenskap). 

UtakknemligDiva
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan har du tenkt å reise til Tyrkia uten penger?

Men jeg reiser nok ikke. Ikke-Asperger jenter kan nyte kjærligheten med det de mest vil ha. Og tyrkere har aldergrense på en måte.. så må tenke så alvorlig på alt

Gjest Hjerneskada
9 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Noe sånn. Vi med AS står vel ikke først i kø på jobbmarkedet. Jeg er kjempe flink i enkelte ting men irriterende andre mennesker er i veien. Venninna til ei ansatt, datter til en slektning av sjefen osv...må ha jobb hun og 😛 men har kanskje å gjøre ned at jeg er handicapet i hodet (autismefaenskap). 

Ja vi med Asperger blir nedprioritert når det kommer til jobbmarkedet. Jeg skulle jobbet som bartender egentlig, men det ble ikke noe av

UtakknemligDiva
2 timer siden, Hjerneskada skrev:

Ja vi med Asperger blir nedprioritert når det kommer til jobbmarkedet. Jeg skulle jobbet som bartender egentlig, men det ble ikke noe av

Men ingen vet jeg har Asperger. Hvorfor er hi så talentløse at vi ikke klarer å finne på noe smartere enn disse andre som irriterende nok også vil ha alt?

Annonse

Gjest Hjerneskada
1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Men ingen vet jeg har Asperger. Hvorfor er hi så talentløse at vi ikke klarer å finne på noe smartere enn disse andre som irriterende nok også vil ha alt?

Ok det er ihvertfall ikke lurt å fortelle deg til arbeidsgiveren. 

UtakknemligDiva
18 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Men det irriterer meg at disse idiotene skal stå i veien for at jeg kan leve -_- noe så helvetes og. 

UtakknemligDiva
22 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Mulig jeg er for flott for jobbene? At det er derfor jeg ikke får dem? Den tanken er såklart forbudt i jantelovlandet 😛.  

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Mulig jeg er for flott for jobbene? At det er derfor jeg ikke får dem? Den tanken er såklart forbudt i jantelovlandet 😛.  

Du får bli modell da.

UtakknemligDiva
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får bli modell da.

Er man flott da altså? Likevel umulig nå i denne situasjonen. Men går det om man har asperger da? Hadde vært spennende å se, livet hadde vært interessant om man faktisk fikk til noe slik.. 😛.  Men da hadde det blitt ramaskrik igjen. "De flotte kan bare reise men vi må bli igjen her og jobbe" eller noe i den tonen. Livet er neppe så spennende. Treigt og kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...