UtakknemligDiva Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Bedre å ta frem igjen denne troen om meg selv? Er lei av folk som ikke har grunn til å tro så bra om seg selv får komme seg frem i livet. Jeg har heller valgt en merkelig tankegang om at jeg bør slippe frem andre, at det faktisk er noe med meg og at med min diagnose bør man kanskje innse at man er litt annereldes. Jeg har jo noen ganger gjort det jeg ville, men så fort jeg tror på meg selv så satte spesielt de mest populære/oppmerksomhetsglade himmel og jord i bevegelse. Så fikk jeg angst igjen, og er irritert for at jeg er slik. Burdte leid ned nekene. Jeg har større grunn til å være høy på meg selv enn de. Men da starter hersketeknikkene. Også på forum: «synes du fortjente mobbingen når du har slike holdninger» «det at du er slik og slik gjør deg ikke bedre enn dem» «du tror liksom du er så mye bedre enn andre» blabla. Dette var bare når jeg prøvde å få noe jeg ville ha, som også disse nekene ville ha. Men jeg hadde det så mye bedre med meg selv når jeg trodde på meg selv. Mener ikke en skal tråkke på andre. Er andre hyggelige skal man være hyggelig. Men håper dere skjønner 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457891-jeg-har-faktisk-f%C3%A5tt-h%C3%B8re-at-jeg-er-for-fin-til-%C3%A5-ha-asperger-og-til-%C3%A5-v%C3%A6re-underdanig-noen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.