Gå til innhold

Angsten for å få problemene jeg ikke har. Tull å sette pris på tilfeldige ting

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Har vært heldig med noen ting også, men er det egentlig vits å være glad for det om man ikke har jobbet for det? Jeg har vært mye missunnelig opp gjennom tidene jeg også. Men nå som jeg er voksen ser jeg mer realistisk på ting. Men som tenåring/ung voksen så kunne jeg jo missunne de med store pupper..som fikk kløft, nå er jeg glad for mine små. Men jeg følte livet var ødelagt fordi jeg ikke hadde pupper. Turte ikke delta i svømmetimene.

Jeg klarte ikke akseptere høyden min. Jeg la all skyld på høyden. Så møter jeg ei på min høyde, større til og med men mange venner, og kjempe fin å se på. Da så jeg at høyden var ikke problemet i seg selv. Men når jeg stort sett har sett damer på min høyde har jeg blitt nedfor for jeg tenker at da er jeg også slik. Det er ikke gøy å være større enn andre. For de jeg ser (ikke alle) som faktisk er på min høyde eller høyere ser veldig store ut selv om de er slanke. 

Jeg har bra utseende. Jeg liker det jeg ser i speilet. Betyr ikke at jeg føler meg så jævla mye finere enn alt og alle da. 

Jeg kan spise hva jeg vil uten å tenke på vekta. Synes nesten synd på folk som må velge mellom å ta et ekstra stykke og løpe intervall eller nesten ikke spise. 

Jeg har bra immunforsvar. Slipper å ligge syk noe særlig. Har energi i kroppen.

Men så er greia at jeg blir redd for å miste disse tingene. Jeg tenker at utseende er ikke vits å sette pris på for jeg skal bli gammel en gang og det kan jo skje en ulykke. 

Det er tilfeldig at jeg ikke ble stor slik som mange høye damer. Så jeg føler meg forferdelig kjip som er glad for at jeg ikke ble sånn. 

Syk kan jeg bli, så forbereder meg liksom. Virker som at livet bare skal gjøre seg vanskelig. Så forundrer meg på en måte ikke om jeg blir veldig syk snart. ME f.eks. Håper ingen med dette tar seg nær av dette. Synes enkelte med ME tar det veldig lett, kanskje fordi de ikke har depresjon?  

Det er klaustrofobisk at jeg kanskje aldri vil føle lykke hvis det er depresjonen som gjør dette. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...