Gå til innhold

Har de overvåknibgskamerae på utsiden av matvarebutikker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rema f.eks. sånn at de kan se aktivitet på utsiden om natten..? Kan de ansatte se dette dagen etter? 

Anonymkode: 1afbc...672

Ja, det er vanlig.

Anonymkode: 958fe...073

3 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Ja. Har du tenkt til å dumpstre? 

Nei da. Var ikke derfor jeg tenkte på det. Er bare litt paranoid. Og er redd jeg har blitt gjenkjent fordi jeg går forbi der noen ganger om natten, tidlig morgen. Gata ved siden av butikken..

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei da. Var ikke derfor jeg tenkte på det. Er bare litt paranoid. Og er redd jeg har blitt gjenkjent fordi jeg går forbi der noen ganger om natten, tidlig morgen. Gata ved siden av butikken..

Jeg kan love deg at de ansatte ikke har noen anledning til å kunne sitte og kose seg med filmen fra overvåkningskameraet i lunsjen. Det er kun sjefen (i alle fall hos oss) som har tillatelse til å se filmene og selv sjefen må be om å få se dem, han han ikke gjøre det uten videre.

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg kan love deg at de ansatte ikke har noen anledning til å kunne sitte og kose seg med filmen fra overvåkningskameraet i lunsjen. Det er kun sjefen (i alle fall hos oss) som har tillatelse til å se filmene og selv sjefen må be om å få se dem, han han ikke gjøre det uten videre.

Så det er ikke sånn at dere har masse skjermer inne på kontoret også jan dere bare blå dere inn på et tidspunkt og se episoder på utsiden på gata ? 

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det er ikke sånn at dere har masse skjermer inne på kontoret også jan dere bare blå dere inn på et tidspunkt og se episoder på utsiden på gata ? 

Jeg jobber ikke i butikk, men vi har overvåkningskameraer og nei det er på ingen måte sånn. :) Om det er det på kjøpesentra vet jeg ikke, men det er det ikke på de kameraene på gata - det er ingen som sitter og ser på skjermer 24/7.

De sitter ikke å ser på overvåkningsbilder om det ikke har skjedd noe feks noen som har ramponert eller noe. Jeg jobbet på rema før, og det var aldri noen som så på de opptakene.

Anonymkode: ae80a...39f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...