Gå til innhold

Nå bør vi stenge skolene

Anbefalte innlegg

Må si at som sykepleier og jobber i førstelinjen nå blir jeg svært engstelig og oppgitt over at de nå ikke stenger ned ungdom og videregående skoler.

prøver å engasjere meg litt nå utenfor selve  jobben også. 
Det hjelper ikke å gå til rødt nivå når man likevel samles i grupper på 20 stk i trange klasserom og står tett i tett i skolegården og ikke klarer å opprettholde avstand.

man kommer ikke utenom smitte i en sånn situasjon. Har forstått at det ikke finnes finansiering med bruk av munnbind og da ser jeg ingen annen bedre løsning en nedstegning av skolen nå frem til jul. 

jeg er overbevist om at smitten kommer til å øke betraktelig fremover hvis de ikke stenger.  
Håper flere engasjerer seg i dette nå . 

Anonymkode: 37e4d...945

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457972-n%C3%A5-b%C3%B8r-vi-stenge-skolene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si at som sykepleier og jobber i førstelinjen nå blir jeg svært engstelig og oppgitt over at de nå ikke stenger ned ungdom og videregående skoler.

prøver å engasjere meg litt nå utenfor selve  jobben også. 
Det hjelper ikke å gå til rødt nivå når man likevel samles i grupper på 20 stk i trange klasserom og står tett i tett i skolegården og ikke klarer å opprettholde avstand.

man kommer ikke utenom smitte i en sånn situasjon. Har forstått at det ikke finnes finansiering med bruk av munnbind og da ser jeg ingen annen bedre løsning en nedstegning av skolen nå frem til jul. 

jeg er overbevist om at smitten kommer til å øke betraktelig fremover hvis de ikke stenger.  
Håper flere engasjerer seg i dette nå . 

Anonymkode: 37e4d...945

Så enig med deg. Det er mye smitte i skolen nå, elever går hjem og smitter foreldre og søsken. Foreldre drar dette med seg på sykehjem og sykehus igjen. En er mest smittsom dagen før det bryter ut. Stakkars pasientene, syke og eldre som ikke får beskyttet seg selv en gang mot smitte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...